حکایت “من بدو آهو بدو” و آنچه نرسد فریاد است


نشست شورای اسلامی شهر آمل در خصوص تعیین تکلیف سوال از شهردار با حضور همه اعضا و به ریاست احمد محمدی برگزار شد که در لحظات پایانی دمیدن سوت رئیس، منجر به درگیری بین دو تن از اهالی رسانه گردید.
در این جلسه محسن صلواتی یکی دیگر از اعضای شورای شهر به عنوان مخالف شهردار به جد پیگیر جواب دادن شهردار به سوالات خود بود اما آن گونه که از متن جلسه برمی‌آمد قصدی برای همراهی بعضی از مخالفین در این جلسه نبود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، روز گذشته به دعوت شورا با محوریت طرح سوال از شهردار و پاسخ و پرسش، از طریق فضای مجازی به خبرنگاران اطلاع رسانی شد که با انتشار استوری تامل برانگیز روابط عمومی شهرداری مبنی بر عدم ارسال دعوتنامه از سوی شورای اسلامی شهر مواجه شد اما در نهایت با حضور شهردار در صحن شورا، به برخی شائبه و گمانه زنی ها خاتمه داده شد و این جلسه برگزار گردید که در نوع خود همراه با چالش بود و حتی متاسفانه در مقطعی منجر به دعوا بین دو خبرنگار شد و در حالی که انتظار می رفت این تنش و درگیری بین شهردار و اعضای شورای شهر اتفاق بیفتد اما خبرنگاران ناباورانه شاهد درگیری بین دو همکار حاضر در جلسه خود شدند و علت هم بر سر تصمیمات درست یا نادرست مدیریت شهری بوده است، خبرنگاری که یقه گرفت و خبرنگاری که منتقد بود.
در این بین اما پاسخ شهردار به سوالات اعضا هم شنیدنی و هم دیدنی بود که سعی کردیم گزیده ای از این جلسه را در فیلم فوق به سمع و نظرتان برسانیم.
شهردار آمل در خصوص تعیین تکلیف بیش از 1000 فقره چک های برگشتی موجود در شهرداری، تصریح کرد: رابطه شورا و شهرداری از بدو این دوره مدیریتی به این صورت بوده که خیلی از کارها را با هم و موازی پیش بردیم و خیلی وارد بروکراسی اداری نشدیم و در بعضی جاها قبل از اینکه وارد بحث قراردادها و مصوبات شویم در مجموعه شورا و شهرداری با خرد جمعی به خروجی رسیدیم چرا که همه یک طرف ماجرا هستیم و منفعت شهر را در نظر می گیریم.
علی داوودی خاطرنشان کرد: امروز 108 فقره چک تعیین تکلیف شد که هفتاد فقره از آن را بچه های واحد حقوقی انجام دادند و این پروسه زمان بر است و خیلی از مشکلات وجود دارد و هر روز در شهرداری با یکسری مشکلاتی مواجه هستیم که از نظر اجتماعی تبعاتی دارد اما مهم این است که مجموعه مدیریت شهری شورا و شهرداری در راستای تعیین تکلیف چکها، گامهای موثری برداشتند که در ادوار گذشته اتفاق نیفتاد و همچنان به صورت مستمر و جدی پیگیر می باشند.
احمد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز ضمن اظهار تاسف از گذشت روند لاک پشتی وصول چکها بیان داشت: بیش از 18 ماه گذشت اما برخلاف ادعای شما در اعلام رقم 108فقره چک پیمانکار اذعان کرد فقط 50 فقره چک را تحویل گرفته است و حدود 50 فقره را نیز واحد حقوقی گرفته که از 1200 فقره در دو سال فقط دو فقره چک وصول شد.
اما آنچه در حاشیه این جلسه به عنوان خبرنگار می توانم برای شما بیان کنم این موضوع”من بدو آهو بدو” و آنچه نرسد فریاد است.

1402/10/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود