امام جمعه امامزاده عبدالله:لزوم شناسایی و معرفی بیشتر شهدای جنگل آمل به نسل های آیند


امام جمعه امامزاده عبدالله گفت: باید بیشتر از گذشته شهدای حماسه ششم بهمن و جنگل آمل توسط همرزمان شهدا و ایثارگران به نسل های آینده و اقشار مختلف معرفی شوند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمانی در یادواره شهدای جنگل در حسینیه منطقه فرهنگی و جنگلی سنگ درکا، اظهار کرد: امنیت، اقتدار، قدرت و شکوه ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و جانبازان هستیم.
وی با اعلام اینکه شهدا شمع محفل بشریت و قهرمانان برتر تاریخ ایران اسلامی هستند، افزود: والدین، همسران و فرزندان شهدای کشور گنجینه های بی نظیر جامعه هستند.
امام جمعه امامزاده عبدالله با بیان اینکه انقلاب اسلامی نجات دهنده کشورمان از سقوط به دره انحطاط، انحراف و تاریکی های اخلاقی، سیاسی، دینی و مشکلات فرهنگی بوده است، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و شهیدان در توانمندسازی ایران اسلامی در زمینه دشمن شناسی و دشمن ستیزی کار بسیار مهم انجام دادند.
حسین زاده برسمانی با بیان اینکه آمل شهر همیشه سرفراز بوده و شهدای جنگل و حماسه اسلامی ششم بهمن این شهر را در کشور سرآمد و زبانزد کرده است، ادامه داد: علاوه بر شهدای انقلاب و دفاع مقدس، در شهرستان آمل حماسه ششم بهمن سال 1360 روی داده که در آن از هر سن، جنسیت و اقشار مختلف به میدان آمدند و در یک نیم روز 41 شهید تقدیم اسلام شد تا برای همیشه کمونیست ها و مارکسیست ها در کشور به نابودی بروند.
وی با اعلام اینکه شهدای جنگل دسته دوم شهدای این شهرستان هستند که باعث اقتدار ایران اسلامی محسوب می شوند، افزود: شهدای ششم بهمن و شهدای جنگل با هم توأم هستند، نخستین شهید از شهدای جنگل 18 آبان سال 1360 در جنگل های امامزاده عبدالله به شهادت رسید و پس از آن حماسه ششم بهمن رخ داد تا 12 اسفند سال 1361 تعداد 6 رزمنده دلسوز، عاشق خدا و اهل بیت در جنگل های آمل به شهادت رسیدند.

1402/12/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود