۱۵ طرح مخابراتی جدید درشهرستان آمل افتتاح شد

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران درحاشیه آیین افتتاح همزمان این طرح ها گفت: این شرکت امسال برای توسعه فیبرنوری در سطح مازندران درقالب عملیات اجرایی نهضت جهادی با عنوان ” نجما” حدود ۷۰۰ طرح در سطح استان برنامه ریزی واولویت بندی کرده است.
نوروزی افزود: از این شمار ۷۳ طرح مربوط به شهرستان آمل بوده که حدود ۳۰ طرح آن درکمتر از ۳ ماه گذشته دراین شهرستان اجرایی شد.
وی اضافه کرد: یکی ازطرح هایی که درشهرستان آمل به منظور ارتقای پایداری شبکه، ارتقای سرعت دریافت و ارسال پیام های مشترکان و نیاز مشترکان درراستای اقتصادی دیجیتال در راستای شعار “استان دیجیتال” اجرا شده در حوزه بهداشت و درمان و داروخانه ها بوده که برای تحویل سریع دارو به مراجعه کننده گان با بهره مندی از سرعت بالای اینترنت فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران ادامه داد: با توجه به کارکرد خوب مدیریت شهرستان آمل درحوزه طرح ها مخابراتی درسال‌های اخیر، شمار اجرای طرح های پیش بینی شده درحوزه فیبرنوری دراین شهرستان به ۱۵۰ طرح نیز افزایش خواهد یافت.
نوروزی افزود: درحوزه تلفن همراه نیز حدود ۱۵ سایت در مناطق بالادست و کوهستانی شهرستان آمل که از نبود پوشش مناسب ارتباطی محروم هستند، درقالب ” یو اس او” با کمک اداره کل فناوری اطلاعات استان مصوب شده و امسال اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد، یکی از نمونه های این بخش و زود بازده‌ترین طرح مخابراتی در این حوزه در روستای شیخ محله آمل است که درسریع‌ترین زمان امسال انجام شود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران همچنین درپاسخ به پرسش اجرای طرح فیبرنوری درمسیرجاده هراز نیز گفت: این طرح به طول ۱۵۰ کیلومتر یکی از بزرگترین طرح های فیبرنوری کشوراست و از مزیت های مهم اجرای این طرح در مسیرجاده هراز و ارتفاعات بالادست بخش کوهستانی لاریجان، بهره مند شدن همه ساکنان بخش کوهستانی لاریجان و نیز کاربران جاده ای با تکنولوژی سرعت بالای اینترنت ” اف تی تی اچ” خواهد بود.

1402/4/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود