توقیف نیسان حامل چوب قاچاق توسکا در آمل

مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل خودروی نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق از جنس توسکا را توقیف کردند.
روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه ساری اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت این اداره در جریان گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق از جنس توسکا شدند.
براساس این گزارش خودروی فوق به همراه محموله مکشوفه توقیف و جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به پارکینگ اداره منابع طبیعی شهرستان آمل منتقل گردید.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و…) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

1402/7/30

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود