جشن تکلیف ۲ هزار دانش‌آموز دختر در آمل برگزار شد

جشن تکلیف دختران حاج قاسم با حضور ۲۰۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم شهرستان آمل همزمان با هفته مقاومت در مصلای بزرگ قدس این شهر برگزار شد.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان آمل در این آیین‌ معنوی که امام جمعه، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل، جمعی از والدین و فرهنگیان حضور داشتند، گفت: جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت بوده که دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می‌دهند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده، با اشاره به اینکه با ورود دانش آموزان به سن تکلیف، احکام روح‌بخش دین مبین اسلام برای این قشر نقش مهمی ایفا می‌کند، افزود: دانش آموزان دختر باید با الگو قراردادن فاطمه الزهرا(س) در زندگی خود راه و سیره ایشان را در پیش گیرند تا بتوانند در دنیا و آخرت به کمال معنوی شایسته دست یابند.
وی در ادامه با تأکید بر اهمیت نماز و توصیه به رعایت حجاب و عفاف توسط دختران، تصریح کرد: خواندن نماز به موقع به انسان انرژی و نورانیت می‌دهد و این فریضه الهی به عنوان یک هدیه ارزشمند از سوی خدا بوده که باید نسبت به برپایی آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

1402/10/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود