دوچرخه‌سوار آملی با شعار جدی گرفتن خطر مواد مخدر وارد گرگان شد

دوچرخه‌سوار اهل آمل از توابع استان مازندران با شعار جدی گرفتن خطر مواد مخدر و عبور از ۱۵ استان، عصر چهارشنبه وارد شهر گرگان شد.
رحمت‌الله آزاد گفت: این سفر را به دلیل مسولیتی که در قبال جامعه داشتم و به مناسبت ۲۶ ژوئن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از یک ماه قبل و از زادگاهم آغاز کردم تا حامل پیام جدی گرفتن خطر مواد مخدر از سوی مردم و مسوولان استان مازندران، برای ۱۵ استان باشم.
وی افزود: با رکاب زدن مسیر ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتری در این سفر به مردم و مسوولان در استان‌ها اعلام کردم که ضمن اینکه همه در برابر خطر مواد مخدر و معتادان مسوولیم، از کسانی که برای رهایی از این معضل و عزیزانی که جان خود را در این راه فدا کرده‌اند، قدردانی می‌شود.
آزاد که ۲۷ سال به مناسبت‌های مختلف با پیام‌های ویژه و متفاوت به استان‌های کشور و سایر کشورها بوده، خاطرنشان کرد: بضاعت من در همین حد بوده تا با رکاب زدن برای آگاه‌سازی جامعه در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از اعتیاد تلاش کنم.
به گفته وی یکسال در میان به نیمی از استان‌های کشور با دوچرخه‌سوار سفر می‌کنم و حامل پیام جدی گرفتن خطر مواد مخدر هستم.
این دوچرخه سوار آملی در این سفر، استان‌های مازندران، تهران، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، بندرعباس، هرمزگان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان را رکاب زده و در مسیر برگشت به زادگاهش آمل است.

به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایرنا، مهدی طالبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان هم در استقبال از رحمت الله آزاد دوچرخه سوار آملی، اقدام وی را در حساس کردن جامعه نسبت به پیشگیری از اعتیاد قابل تحسین دانست و ترویج چنین الگوهایی را در جامعه ضروری است.

1402/4/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود