هزینه 220 میلیاردی برای اجرای فیبر نوری در لاریجان

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به هزینه ۲۲۰ میلیارد تومانی اجرای فیبر نوری و اینترنت پرسرعت در بخش لاریجان، گفت: برای گازرسانی در دهستان چلاو هم مسیر ۹ کیلومتری فیلبند با پیاده روی راستی آزمایی شد.
رضا حاجی پور اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات مناطق صعب العبور، کوهستانی و دوردست این شهرستان تأمین سوخت بود که امروزه با تحقق عملیات گازرسانی این نعمت بزرگ به بخش لاریجان منتقل شده و بسیاری از مناطق این بخش کوهستانی همانند آب گرم از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه گازرسانی به بخش‌های کوهستانی و دهستان چلاو بخش امامزاده عبدالله امری محال و نشدنی به نظر می‌رسید، افزود: هم اکنون مطالعات و عملیات گازرسانی در برخی روستاهای منطقه چلاو در حال انجام است و پس از گذشت چهار سال شبکه گذاری در لاریجان انجام شد. نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برای گازرسانی در دهستان چلاو مسیر ۹ کیلومتری فیلبند را با پیاده روی راستی آزمایی کردیم تا پس از لوله گذاری، انتقال گاز به منطقه چلاو محقق شود، تصریح کرد: لوله گذاری ها در این منطقه انجام شده و در حال تلاش برای انتقال شبکه اصلی هستیم.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، حاجی پور با اشاره به اینکه گازرسانی به روستای مرتفع لاسم نیز در دستور کار قرار دارد و با انتقال گاز از منطقه فیروزکوه مردم این روستای پرجمعیت نیز از گاز طبیعی برخوردار می شوند، یادآور شد: شهر رینه در مجاور قله دماوند به عنوان بام ایران با هزینه ۲۲۰ میلیارد تومانی از فیبر نوری و اینترنت پرسرعت برخوردار شده و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی رینه از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

1402/4/10

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود