رعایت و اجرای دقیق ضوابط و مقررات کنترل و پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد لازم و ضروری است

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل:
رعایت و اجرای دقیق ضوابط و مقررات کنترل و پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد لازم و ضروری است
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل از برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران و مسئولین فنی بهداشتی کشتارگاه های طیور شهرستان آمل در محل اداره دامپزشکی شهرستان آمل خبر داد.
دکتر حمید رسولی زاده با اعلام این خبر گفت: مرغداران برای ارسال مرغ های زنده به کشتارگاه های مقصد می بایست گواهی حمل خودرو در سامانه قرنطینه ثبت کنند تا برای خروج گوشت مرغ، الایش خوراکی و غیر خوراکی و پیگیری تائید تخلیه در مقصد حتی در فروشگاه ها مشکلی بوجود نیاید.
وی در راستای پیشگیری از انتشار بیماری توسط خودرو های حمل مرغ زنده اظهار داشت: رعایت و اجرای دقیق ضوابط و مقررات کنترل و پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد از ورود خودرو به کشتارگاه(کنترل گواهی حمل) تا خروج محصولات و حفاظت فردی لازم و ضروری دانست.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: ناظرین بهداشتی اداره دامپزشکی مستقر در کشتارگاه ها به تاریخ اعتبار پروانه ها، لیبل محصولات، کد تولید هریک از محصولات، خودروهای حمل فرآورده ها ی خام از لحاظ سرمای کانکس ها، بارگیری، اخذ گواهی حمل نظارت و کنترل کامل دارند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان آمل، رسولی زاده با تاکید بر انجام آزمایشات ادواری محصولات تولیدی و ارسال نتایج ازمایشات به اداره دامپزشکی گفت: ارائه گزارشات یکشنبه ها( قرنطینه) و سه شنبه ها( نظارت) وفق فرم های ارسالی و همچنین برای کنترل قیمت بازار و ارسال مرغ کشتار شده به میدان بهمن طبق سهمیه ابلاغی باید با دقت و درست صورت گیرد.

1402/8/18

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود