آمل یکی از شهرستان‌های برخوردار در حوزه دامپزشکی است

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران گفت: شهرستان آمل یکی از شهرستان‌های برخوردار در حوزه دامپزشکی بوده و با دارا بودن بیشترین ظرفیت کشتارگاهی، مراکز عرضه جهت نظارت، مناطق بالا دست جهت خدمات بهداشت دام و طیور جهت پیشگیری یا کنترل بیماری، نیاز فراوانی به پرسنل، تجهیزات اداری و فنی، خودرو و … دارد
دکتر حمزه آقاپور کاظمی در دیدار صمیمانه با کارکنان شهرستان آمل اظهار داشت: همکاران دامپزشکی از جهاد خدمت عبور کردند و به از خود گذشتگی رسیدند.
وی با بیان گزارشی از اقدامات مالی و بودجه ای صورت گرفته از زمان تصدی پست سرپرستی اداره کل افزود: با پیگیری‌های فراوانی که در حوزه مالی صورت گرفت خدا را شکر این اداره توانست بودجه خوبی جهت تعمیرات مرکز تشخیص دوک دریافت نماید و با توجه به نبود اعتبارات لازم جهت پرداخت‌های مالی به کارکنان، تلاش‌های زیادی صورت گرفت که در نهایت مبلغ اعتبار دریافتی به صورت مساوی بین همه کارکنان از مدیر کل تا کارشناس و کاردان تقسیم شد.
به گزارش صبح آمل نیوز، سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران از تلاش برای جذب نیروهای شرکتی، قراردادی و طرح در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: متاسفانه تا پایان سال تعداد زیادی از همکاران عزیز بازنشسته خواهند شد که این یک معضل بزرگ برای اداره کل دامپزشکی مازندران خواهد بود. لذا اقدامات لازم در خصوص تامین اعتبار و جذب نیرو در حال انجام است و انشالله بتوانیم در این حوزه قدم‌های مثبتی برداریم.
دکتر رسولی زاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل نیز با ارائه گزارش عملکرد شهرستان بر بیان مشکلات و دغدغه‌های همکاران دامپزشکی این شهرستان از قبیل تجهیزات، تعداد کارکنان، مخارج بالایی فضای اداری و غیره پرداخت که در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام خواهد پذیرفت.

1402/6/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود