چشم انتظاری اهالی منطقه چلاو وفیلبند از نعمت گاز

۲۵ هزار نفر از مردم منطقه چلاو بخش امامزاده عبدالله و فیلبند چشم انتظار نعمت گاز هستند.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در بازدید میدانی مسئولان کشوری و استانی در منطقه چلاو و فیلبند گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم بخش امامزاده عبدالله، منطقه چلاو و فیلبند در تلاشیم تا کوتاه ترین مسیر برای انتقال شبکه اصلی گاز به این مناطق در نظر گرفته شود و امیدواریم که این اتفاق درآینده‌ای نزدیک بیفتد و مردم این دومنطقه از نعمت گاز بهرمند شوند.
رضا حاجی پور با بیان اینکه مناطق چلاو و فیلبند حدود ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: در کنار آن خوش نشین ها هم در این مناطق حضور دارند و باید به این مردم خدمت رسانی شود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی با اشاره اینکه روستاهایی در این مناطق هستند که طی هفت سال گذشته شبکه های داخلی گاز انجام شده است، گفت: متاسفانه با وجود مکاتباتی که با وزیر نفت و مدیرعامل گاز کشور شد برای استفاده از نعمت گاز هنوز مسیر‌ی را نتوانستند انتخاب بکنند که شبکه اصلی گاز را به مناطق فیلبند و چلاو بیاورند.

1402/7/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود