امام جمعه آمل:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزت اسلامی را به نمایش گذاشت


امام جمعه آمل در اجتماع حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل با اشاره به اهمیت پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: ملت ایران از همان لحظه‌های اولیه عملیات وعده صادق سجده شکر به جا آوردند و منتظر این تجمع پرشور برای ابراز شادمانی و تقدیر از فرزندان خود برای این اقدام مقتدرانه بودند.
حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته عزت اسلامی را به نمایش گذاشت.
وی اظهار کرد: گاهی دشمن در برخی عربده کشی‌ها خواسته دل‌ها را مرعوب کند و شهدای بزرگی از جمله سردار سلیمانی، زاهدی و شهدای دیگری را از ما گرفته و ما را داغدار کرده است اما شهدای ما نه تنها چیزی را از دست نداده بلکه به جایگاه بلندی خود رسیده‌اند.
امام جمعه آمل ادامه داد: حمله پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی تنها بخش کوچکی از قدرت و توان نظامی ایران بود که به نمایش گذاشته شد.
حجت الاسلام یعقوبیان تاکید کرد: ملت ایران ملتی جنگ طلب نیست بلکه مدافع اسلام، مسلمانان و همه مظلومان به خصوص مظلومان غزه است.
وی افزود: بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین یک جهان بیدار ماند تا مسلمانان مظلوم غزه یک شب آرامش داشته باشند و یک شب تاریخی و ماندگار از فرزندان جمهوری اسلامی ایران در تاریخ به ثبت رسید.
امام جمعه آمل، با تاکید براینکه با این اقدام سپاه پاسداران امروز شرایط منطقه تغییر کرده است افزود: امروز دیگر تصمیم گیری با آمریکا و رژیم اشغالگر نیست و به فضل الهی خط مقاومت با عملیاتی کردن شعار ما می‌توانیم تصمیم گیرنده در منطقه است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام یعقوبیان یادآورشد: دفاع از حق شعار جمهوری اسلامی است و دوران بزن در رو به فضل الهی تمام شده است و هر زمان که اراده کنیم از حق خود دفاع می‌کنیم.

1403/1/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود