مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران:تعطیلی ۶ واحد معدن شن و ماسه در جاده هراز و بلده


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ۶ واحد معدن شن و ماسه در جاده‌های هراز و بلده به دلیل رعایت نکردن ملاحظات زیست محیطی تعطیل شدند.
کاویان به عطش توسعه در استان گفت: محیط زیست به هیچ عنوان مخالف توسعه استان نیست، اما باید ضوابط و ملاحظات زیست محیطی در اجرای طرح‌ها رعایت شود.
وی در خصوص لزوم رعایت موارد زیست محیطی معادن شن و ماسه استان افزود: با همکاری دستگاه قضایی در هفته‌های گذشته ۶ واحد معدن شن و ماسه در محور‌های هراز و بلده به دلیل عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی تعطیل شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از مشارکت مستمر فعالین حوزه محیط زیست تقدیر کرد و آنان را بازوان توانمند این اداره کل در اجرای برنامه‌های مختلف دانست و گفت: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تنها با مشارکت همگانی و تلاش دوست داران واقعی محیط زیست امکانپذیر است.
کاویان به صدور و توزیع کارت همیار محیط زیست در استان اشاره کرد و افزود: با پیگیری این اداره کل در دو سال گذشته، کارت شناسایی همیار محیط زیست در استان صادر شد و ۱۹۰ نفر بصورت رسمی همیار محیط زیست استان شدند و کارت‌های شناسایی خود را دریافت کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، وی از تشکیل کمیته‌های علمی تشکل‌ها و فعالین محیط زیست در اداره کل حفاظت محیط زیست استان خبر داد و گفت: پشتوانه علمی سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی به مطالبه گری صحیح و درست در این حوزه منجر خواهد شد.

1402/9/30

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود