تعهد ۳۰ میلیاردی نیکوکاران آملی برای کمک به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران:
تعهد ۳۰ میلیاردی نیکوکاران آملی برای کمک به مددجویان کمیته امداد
نیکوکاران آملی در آیین گلریزان برای تامین بخشی از نیاز‌های معیشتی مددجویان حدود ۳۰ میلیارد ریال تعهد مالی کردند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مراسم آیین گلریزان با عنوان ” لذت لبخند ” سه شنبه شب با حضور جمعی از نیکوکاران و مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان آمل برگزار شد و نیکوکاران آملی، علاوه بر کمک‌های نقدی، برای تامین سبد غذایی و مشارکت درساخت خانه برای مددجویان زیرپوشش این نهاد نیز تعهد کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در این آیین گفت: برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای کمک به خانواده‌های نیازمند استان، آیین گلریزان تاکنون در ۱۴ شهرستان مازندران در قبل از ماه مبارک رمضان و نیز ماه مبارک رمضان برگزار شد و به طور میانگین در هر یک از این شهرستان‌ها به غیر از شهرستان آمل حدود ۵ میلیارد ریال خیران تعهد مالی کردند.
حجت الاسلام بشیرعالیشاه افزود: حدود ۸۳ هزار خانواده نیازمند و کم توان مالی مازندران زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند و برگزاری جشن‌های گلریزان درماه مبارک رمضان برای تامین نیاز‌های درمانی، مسکن، تحصیل، ازدواج و تهیه سبدغذایی تا سقف حدود یک میلیون تومان برای مددجویان زیرپوشش این نهاد است.
وی ادامه داد: با پایان جشن‌های گلریزان در شهر‌های استان، کمک‌های جمع آوری شده تحت عنوان ” قرض ماندگار ” برای کمک‌های بلاعوض به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران واریز می‌شود و این صندوق تا ۳ برابر مبلغ واریزی هر شهرستان، به مددجویان همان شهرستان کمک خواهد کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران تصریح کرد: حمایت‌های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای تامین نیاز‌های اشتغال، درمانی، معیشتی، تهیه جهیزیه، لوازام خانگی ودیگر ضروریات زندگی مددجویان زیرپوشش این نهاد خواهد بود.
حجت الاسلام عالیشاه در عین حال از فرمانداران، بخشداران و دهیاران نیز درخواست کرد برای تحقق برنامه‌های کمیته امداد در مازندران در حد توان در برگزاری جشن‌های ماه رمضان و نیز جلب مشارکت‌های مردمی به این نهاد کمک کنند.
وی با اعلام اینکه از مجموع حدود ۸۳ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد مازندران حدود۶ هزار و ۷۰۰ خانوار مستاجر هستند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۵۰۰ خانوار در اولویت خانه دار شدن درسال جاری هستند.
مدیر کل کمیته امداد مازندران یادآور شد، در چهاردهم اسفندماه سال گذشته، کلید حدود هزار خانه به مددجویان زیرپوشش این نهاد دراستان تحویل داده شد و برای هزار و ۵۰۰ خانوار واجد شرایط زیرپوشش نیز شناسایی و پروانه ساختمانی برای آن‌ها گرفته شد.

1402/1/16

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود