سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل: شرکت فذا الگوی بارز و روشن مسئولیت پذیری اجتماعی یک بنگاه اقتصادی در منطقه است

آمل به لحاظ صنعت، جغرافیا، اقتصاد و کشاورزی مبداء و مرکز محور توجه می باشد سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل، گفت: شرکت فذا نمونه و الگوی بارز و روشن و واضح مسئولیت پذیری اجتماعی یک بنگاه اقتصادی در یک شهرستان و منطقه بوده و هست طوری که فعالیت های این شرکت چه در مباحث علمی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری و … الگویی برای دیگر همکاران آنها در صنعت می باشد و انشالله این موضوع تسری بیشتری به بقیه بنگاههای اقتصادی و واحدهای صنعتی شهرستان پیدا کند تا بتوانیم گام بلندتری را در راستای اعتلای شهرستان ریشه دار و کهن داشته باشیم. مهدی باقریان جویباری، در همایش صنعت و افق های پیش رو با تاکید بر اینکه آمل پایتخت اقلیم استانهای شمالی است؛ خاطرنشان کرد: آمل به لحاظ صنعت، جغرافیا، اقتصاد، کشاورزی، فرهنگی و اجتماعی مبداء و مرکز و محور توجه بوده و هست و حقش نیز بیش از اینهاست و این مهم نه تنها کار ما را آسان نمی کند بلکه مسئولیت ها را بیشتر می کند و نیاز به این داریم که ارتباطات تنگاتنگ و قوی تری را در این عرصه داشته باشیم و این ارتباطات بدون وجود رسانه ها و خبرنگاران میسر نمی شود. وی خبرنگاران را چشم گوش مردم و مسئولان دانست و افزود: خبرنگاران برای سیستم مدیریتی شهرستان مثل یک چشم عمل می کنند لذا باید در کنار صنعت شهرستان آمل بمانند. سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل تصریح کرد: اگر بخواهیم صنعت را از شناسنامه آمل کنار بگذاریم خیلی از چیزهای دیگر نیز تحت الشعاع آن قرار می گیرد. باقریان جویباری، با بیان اینکه شهرستان آمل پرچمدار پیشرو بودن است گفت: امروز صنعت شاخصه مهم و یکی از شناسنامه های اصلی اقتصاد شهرستان آمل است و صنعت در کنار رسانه، می تواند پویا و مثمر ثمر باشد. وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای واحدهای صنعت نیاز به جریان سازی رسانه ای دارد؛ خاطرنشان کرد: جریان سازی رسانه ای یکی از راهبردهای اصلی صنایع است و در این راستا انعکاس برنامه ها و دستاوردها از الزامات محسوب می شود لذا تعامل رسانه ای بین صنعت و خبرنگاران بابت انتقال اخبار و ظرفیت ها و نیازهای خودش از اهمیت بالایی برخوردار است و دستاوردهای بزرگ این حوزه را باید بیش از پیش معرفی کرد.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل تصریح کرد: امروزه توجه صاحبان سرمایه به سمت رسانه‌ها جلب شده است، چرا که از این طریق با تسلط بر اذهان عمومی می‌توانند بازاری مناسب برای محصولات خود ایجاد کنند.
باقریان جویباری، در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری اینگونه همایش ها و شناسایی فرصت ها و چالش ها در صنایع؛ برنامه های درون سازمانی هدفمند اجرا شود و روابط عمومی ها ارتباط اثربخشی با افکار عمومی داشته باشند.

1402/9/9

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود