دوچرخه سوار آملی با پیام محیط زیستی وارد مشهد شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: این دوچرخه‌سوار آملی ۸۰۰ کیلومتر تا مشهد مقدس، برای ترویج فرهنگ محیط زیستی رکاب زده است.
مهدی اله پور بیان داشت: دوچرخه سوار آملی که به مناسبت هفته زمین پاک حامل پیام محیط زیست با شعار ” سرمایه گذاری در زمین، توسعه بازیافت و بهره وری سبز” بود وارد مشهد مقدس شد.
وی افزود: طبق اصل ۵۰ قانون اساسی حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است و از اقدام محیط زیستی و شاخص این دوچرخه سوار مازندرانی تقدیر و تشکر نمود.
آزاد پس از طی نمودن حدود ۸۰۰ کیلومتر مسیر از استان مازندران شهر آمل تا مشهد مقدس، هدف از این اقدام نمادین را نقش ورزش در سلامتی، آگاه سازی، فرهنگ سازی و جلب توجه مردم و مسئولان به حفاظت و صیانت بیشتر از عرصه‌های زیست محیطی عنوان کرد.
این دوچرخه سوار آملی با بیان اینکه این سفر با هدف اشاعه فرهنگ زیست محیطی انجام شده است، گفت: مردم باید محیط زیست خود که همان محیط پیرامونی خود است، را بهتر بشناسند و امانتداران خوبی برای آیندگان باشند تا آن‌ها نیز بتوانند از محیط زیست و طبیعت خود در آینده استفاده بهتری ببرند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گفتنی است این دوچرخه سوار ۶۴ ساله آملی از دوره جوانی ورزش دوچرخه سواری را آغاز کرده و تاکنون دو بار به مشهد مقدس و کشور‌های خارجی رکاب زده است.

1402/2/12

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود