Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/sobheamo/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل: خبرنگاران نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

حجت الاسلام حسین محمدیان، در جمع اعضای انجمن صنفی خبرنگاران، خانه مطبوعات و بسیج رسانه آمل که به مناسبت هفته رسانه برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاری کار انبیاء و دارای کرامت می باشد؛ گفت: خبرنگاری دارای جایگاه ویژه و ارزشمندی خصوصا در نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
به گزارش خبرنگار صبح آمل، وی افزود: عمده مسئولیت اطلاع رسانی به دوش خبرنگاران می باشدکه الحمدا… در نظام مقدس ما نسبت به این مجموعه در سطح کلان کشوری و هم در سطح شهرستانی تقدیر به عمل می آید.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه، امام راحل انقلاب اسلامی را با همت بلند و پشتیبانی عامه مردم در سال 57 به ثمر نشاند؛ اظهار داشت: در این پیروزی بیشترین کار روی دوش خبرنگاران بوده که توانسته به ثمر بنشیند و تا به امروز اگر چون نور درخشش دارد به برکت اطلاع رسانی های مهمی است که خبرنگاران سختکوش و گرانقدر ما دارند.
حجت الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: استارت حرکت انقلاب اسلامی به واسطه خبر توهین آمیزی بود که در روزنامه نسبت به حضرت امام چاپ شد و همان پایه شد که مردم به هیجان بیایند و انقلاب با این عظمت را در 22 بهمن سال 57 به وجود بیاورند.
وی تصریح کرد: خبرهای امام راحل در زمان تبعید در عراق و فرانسه مکررا به گوش آحاد مردم می رسید که همه اینها نشانگر این است که خبرنگار دارای جایگاه ویژه در جامعه و بسیار تاثیرگذار می باشد لذا مسئولیت بسیار سنگینی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، بیان کرد: یک خبرنگار می تواند کشوری را متحول کند، دقت و سرعت عمل در خبرهایی که بتواند باعث رشد فرهنگی باشد خیلی حساس و مهم است.
حجت الاسلام محمدیان، گفت: ماموریت روحانیون پس از پوشیدن لباس مقدس پیامبر بر تن این است که خبرهای برگرفته شده از قرآن و روایات اهل بیت معصومین(ع) را بالای منبر به گوش مردم برسانند.
وی افزود: همگان نمی توانند ذوق و شوق لازم در عرصه خبرنگاری داشته باشند که این شغل می تواند نقش بسزایی در امیدافزایی جامعه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل خاطرنشان کرد: دشمن از ابزار در اختیار چون ماهواره استفاده می کند که کسی جز خبرنگاران نمی تواند آن را جهت دار و خنثی نماید.
حجت الاسلام، محمدیان، گفت: ما الحمدا… در امتداد منویات امام و رهبری، ارزش های اسلامی و دین حرکت می کنیم.
وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری وقتی دست جمهوری اسلامی بالای سر یک کشور باشد آنها با تمام قوا و تجهیزات جنگی نمی توانند مانع سد آهنین مردمی شوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با بیان این مطلب که لطف خدا همیشه بر سر کشور ما هست؛ اظهار داشت: خبرنگاران عزیز با توجه به رسالت شان اگر بتوانند منویات امام(ره) و رهبری انقلاب را عملی سازند لحظه به لحظه عمرشان ثواب است.
حجت الاسلام محمدیان با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) که می فرماید اگر کسی یک صفحه مطلبی انسان ساز بنویسد فردای روز قیامت همین حائل بین او و آتش جهنم می شود؛ گفت: خبرنگاری مسئولیتن بسیار سنگینی است و لازمه اش این است که با انگیزه، اعتقاد، اراده و اخلاص پای کار بیاییم و در مسیر راه موفق باشیم.
خبرنگار باید مطالب را بر اساس واقعیت ها و حقایق انعکاس دهد
فرمانده سپاه ناحیه آمل، گفت: خدا را شاکریم که توفیق حاصل شد تا در هفته رسانه و تجلیل از خبرنگار در معیت همراهان خوبمان در مسیر اطلاع رسانی باشیم.
سرهنگ حکمت داجلری،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و با اشاره به سختی کار خبرنگاران، خاطرنشان کرد: خبرنگاران هنرمندانی هستند که قدرشناسی از آنان کار سختی است چر اکه اطلاعات در دنیا به سرعت در حال انعکاس است.
وی افزود: خبرنگاران باید واقعیت ها  و حقایق جامعه را آن چیزی که هست انعکاس دهند که متاسفانه این مورد در بعضی موارد مشاهده می شود که اگر رفع شود بسیار شیرینی کار را دو چندان می کند.
فرمانده سپاه ناحیه آمل، تصریح کرد: مزد مادی خبرنگاران در قبال انعکاس خبر زیاد نیست ولی اجر معنوی کارشان بسیار بالا می باشد.
سرهنگ داجلری، بیان کرد: خبرنگار باید مطالب را بر اساس واقعیت ها و حقایق انعکاس دهد و یک جامعه پر از امید و نشاط بر منوال صداقت بسازد.
مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل، گفت: هدف ما دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل می باشد که رسیدن به این هدف پویایی و تلاش خبرنگاران را می طلبد.
احمدعلی یگانه، گفت: با توجه به الگوهای مقاومتی سال گذشته و تسهیلات ارائه شده، یکسری از این الگوها به عنوان الگوهای موفق و برتر شناخته شدند که می شود به همشهریان عزیز آملی معرفی کنیم.
وی افزود: خبرنگاران به عنوان بازوان قدرتمند همواره با ما همراه بودند که این نشان از علاقه و عرق آنها به وطن و آبادانی دارد.
مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه بسیج سازندگی با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات به بسیجیان عزیز آمادگی لازم را دارد؛ گفت: در این میان به افرادی که حتی یک روز سابقه بسیج عادی را داشته باشند هم تسهیلات پرداخت می شود.
یگانه بیان کرد: کف تسهیلات سه میلیون تومان و سقف آن 30 میلیون تومان با سود 16% می باشد که با همکاری بانک های عامل مهر اقتصاد مرکزی و شعبه امام و شعبه بازار به متقاضیان پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: بازدیدها در سه مرحله قبل حین و بعد از انجام کار انجام و تسهیلات در دو مرحله انجام می گیرد بدین صورت که ابتدا یک مرحله پرداخت می شود و با شروع کار طی بازدید مرحله دوم هم پرداخت می گردد.
مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه، هدف ایجاد اشتغال است؛ گفت: کارهای توسعه ای که از قبل شروع شده باشد مورد قبول نیست و اگر در سطح خانگی هم باشد با عرصه صنایع دستی می توانیم کمک کنیم و در سطح گسترده تر در پرورش قارچ، زنبور عسل، پرورش ماهیان سردآبی و گرم آبی، پرورش مرغ بومی و ماکیان و شتر مرغ تسهیلات پرداخت می کنیم.
یگانه تصریح کرد: امسال در دو عرصه تولید زعفران در لاریجان و پرورش شتر در آمل هم تسهیلات می دهیم.
وی بیان داشت: کار ما در بحث اردوی جهادی و اقتصاد مقاومتی زمانی به ثمر می نشیند که از سوی خبرنگاران انعکاس یابد.
مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل؛ گفت: جهاد سازندگی ساخت اولین خانه محروم را به کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) استارت زد که انشاء ا… 12 خانه را برای امسال می سازیم.
رییس انجمن صنفی خبرنگاران آمل، ضمن تبریک به منتخبین جشنواره مطبوعات مازندران گفت: 9 نفر از فرزندان همین شهر توانستند از میان 23 شهر مازندران رتبه دوم را به خود اختصاص دهند.
نعمت قربانی افزود: از میان 50 اثر ارسالی 9 اثر از خبرنگاران آملی حائز رتبه های برتر شد که جای بسی افتخار و مباهات دارد و این نشان از پشتکار و همت والای اصحاب رسانه شهرستان آمل دارد.
وی تصریح کرد: شهرستان آمل یکی از قدیمی ترین انجمن های صنفی در سطح استان را دارد و قریب 20 سال هم از قدمت آن به همت پیشکسوتانی چون آقایان، صادقی، مدرسی، دکتر مجد، کمالی، رحمانی و … می گذرد و حدود شش سال هم ما در خدمت دوستان و همکاران خبری هستیم.
رییس انجمن صنفی خبرنگاران آمل، ادامه داد: این شهرستان با 10 خبرنگار کار خود را آغاز که در حال حاضر دارای 69 خبرنگار، 10 سایت رسمی با مجوز و نمایندگی های روزنامه های رسمی و محلی زیادی است که مشغول فعالیت می باشند و این پتانسیل بسیار خوبی است که در شهر ما وجود دارد.
قربانی بیان کرد: خبرنگاران ما بی منت در همه عرصه های مختلف شهری اجتماعی فرهنگی اقتصادی علمی و … فعالیت می کنند که خوشبختانه علاوه بر انجمن صنفی خبرنگاران خانه مطبوعات و بسیج رسانه نیز در بحث اطلاع رسانی کار می کنند.
مدیر دفتر خانه مطبوعات آمل با بیان اینکه اصحاب رسانه تلاش های ارزشمندی صورت می دهند؛ گفت: ما هر ساله به مناسبت روز خبرنگار هفته ای به نام هفته رسانه داریم که از سال گذشته برنامه های خوبی در طول هفته ارائه داد که امساال نیز با همکاری انجمن صنفی و بسیج رسانه برنامه های خوبی را شروع کردیم که نخستین آن دیدار با امام جمعه، حضور در گلزار شهدا و غبار روبی مزار شهدای عزیز و همچنین اردوی تفریحی به منطقه زیبای المیستان و دیدار با خانواده شهید رضا حاجی زاده و جانباز مدافع حرم زین العابدین محمدی می باشد.
علیرضا عزیز کمالی اظهار داشت: کار خود را با الهام گرفتن از راه و روش و سیره شهدا شروع کردیم و از باری تعالی نیز خواستاریم ما را در این راهی که انتخاب کرده و در پیش گرفتیم کمک نماید.
وی افزود امنیت امروزمان را مدیون و مرهون خونهای پاک شهیدان و ایثارگری های ملت غیور ایران می دانیم که جان و همه زندگی شان را در طبق اخلاص گذاشتند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی مان به دست سلطه گران بیفتد و نگاه چپ به آن بیندازند.
عزیز کمالی گفت: امیدواریم جهت قلم ما در راه رضای خدا و عنایات خاصه او باشد.=

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود