مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل:راهیان نور، فرصت مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل هم درحاشیه اعزام کاروان راهیان نوردانش آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، این اعزام را فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برشمرد.
حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده، گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است و نوجوانانی که برای زیارت مناطق عملیاتی می‌روند این اردوها برکت و الهام بخش است، چرا که نوجوانان در کنار سفر زیارتی با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، وی مکتوب کردن سفر کاروان راهیان نور را برای انتقال به نسل‌های آینده بسیار مهم برشمرد و گفت: در این سفر زیارتی نوجوانان علاوه بر آشنایی و پی بردن به خصوصیت شهداء می‌خواهند مانند شهداء سرافراز شوند و لازمه این سرافرازی نیز تبعیت و پیروی از ولایت فقیه و رهبری است.
شهرستان آمل حدود ۴۲۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۶۲ هزار دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی است.

1402/11/8

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود