رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل:روکش آسفالت بیش از ۱۳ کیلومتر راه روستایی دابودشت آمل


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل از روکش آسفالت بیش از ۱۳ کیلومتر راه روستایی در بخش دابودشت خبر داد.
‌‌محمد زاده گفت: حدود ۲/۴ کیلومتر از روکش و آسفالت راه از روستای مرزنگو بخش دابودشت با اعتباری با ۴ میلیارد تومان امروز انجام شد.
وی همچنین از روکش آسفالت جاده آمل به فریدونکنار از شهردابودشت تا سه راهی آهنگرکلای این بخش خبر داد و افزود: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است که بعد از اتمام پروژه آمل چمستان این پروژه توسط پیمانکار آغاز خواهد شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل همچنین از روکش آسفالت جاده آمل به واسکس خبر داد و گفت: این پروژه از ورودی روستای شرمکلا به طول ۴کیلومتر با اعتباری بالغ بر۶ میلیارد تومان می‌باشد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد زاده علت تاخیر در این پروژ‌ها را مشکل قیر دانست و گفت: کل این چند کیلومتر تا پایان سال با تخصیص اعتبار به بهره برداری خواهد رسید،

1402/9/13

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود