همایش علامه ذوالفنون در مازندران برگزار می شود

مدیرکل بنیاد ملی نخبگان مازندران گفت: همایش علامه ذوالفنون روز چهارشنبه پنجم مهر ماه امسال ایام رحلت سالگرد رحلت آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی در سالن مصباح مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران باحضور مسوولان استان و دهقانی رئیس بنیاد ملی نخبگان و معاون علمی رئیس‌جمهور برگزار می شود.
محمد آزادبخت در همایش ملی علامه ذوالفنون آیت‌الله حسن‌زاده آملی در اداره کل بنیاد نخبگان استان، اظهار کرد: از اقدامات بنیاد، تکریم از بنیاد ملی نخبگان است.
وی افزود: بنیاد ملی نخبگان در قالب ۵۳ بسته یا طرح به جامعه نخبگان خدمت ارائه می‌دهد.
مدیرکل بنیاد ملی نخبگان مازندران بیان کرد: کار ابتکاری در استان مازندران برای هر تکریم اقدام به تألیف کتاب شد و هدف ما از این شیوه مدت پایداری شاید کوتاه باشد ولی با نگارش کتاب چندین نسل بعد با چنین افرادی آشنا خواهند شد.
آزادبخت با اشاره به اینکه در این همایش می‌خواهیم از قلم علامه حسن زاده آملی تقدیر کنیم، اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ کتاب از ایشان منتشر شده و بیش از ۱۰۰ کتابی نوشته ولی منتشر نشده نیز دارند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی یادآور شد: در برگزاری همایش ملی علامه ذوالفنون با همکاری بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مشارکت دارند.

1402/6/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود