نماینده مردم آمل در مجلس:دیوان‌سالاری انگیزه سرمایه‌گذاران را برای تولید کاهش می‌دهد


نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس از دیوان‌سالاری و کاغذبازی‌های اداره‌ها در معطل گذاشتن سرمایه‌گذاران به‌عنوان «مین‌»های جنگ یاد و تاکید کرد: حذف این کاغذبازی‌های اداری باعث ایجاد انگیزه بین مردم و سرمایه‌گذاران برای همراهی در رشد تولید و اقتصاد کشور در همه زمینه‌ها خواهد شد.
رضا حاجی‌پور بیان کرد: نامگذاری سال‌ها، تشریفات نیست، بلکه تعیین نقشه راه است، حداقل انتظار از مسؤولان این است که موانع را از سر راه تولید و مشارکت مردم بردارند.
وی با یادآوری اینکه یکی دیگر از بزرگترین موانع جهش تولید به دست مردم، مجوزهای بی‌حد و حصری است که برخی از آنها گاهی بود و نبودشان در کیفیت تولید نقشی ندارند، گفت: یکی از راه‌های افزایش تولید توسط مردم، تسهیل کردن روند دریافت مجوزهای لازم برای شروع تولید به دست نمایندگان مجلس است که می‌تواند با آسان کردن دریافت مجوزهای تولید و کاهش برخی موارد غیرضروری و نظارت‌های مداوم بر روند اعطای مجوز، مشوق خوبی برای سوق دادن مردم به سمت تولید باشد.
منتخب مردم شهرستان آمل در مجلس دوازدهم تاکید کرد: البته این کارها بدون مشارکت مردم امکان ندارد و هیچ جایگزینی برای مشارکت مردم نیست.
حاجی‌پور با بیان اینکه در مازندران هم باید مسیر برای ورود سرمایه‌گذاران ایجاد شود و حتی برای آنها در راستای توسعه همه‌جانبه فرش قرمز پهن شود، گفت: مگر چند کارخانه مانند کاله در شهرستان آمل هست که مدیران این مجموعه برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف باید معطل بمانند؟
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: مجلس در مسیر ریل‌گذاری و تحقق شعار سال و تصویب قانون جدیدی که نیاز کشور باشد، حتماً کارهای کارشناسی و زیربنایی انجام خواهد داد.
نماینده مردم آمل در مجلس بیا کرد: انتظار هست که دولت هم در این راستا طرح یا لایحه ویژه به مجلس ارائه و در کمیسیون‌های مختلف پیشنهاد شود.

1403/1/15

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود