رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان آمل:اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل


رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان آمل از اجرای دو طرح مهم و محوری ضیافت الهی و آرامش بهاری به مناسبت ماه رمضان و بهارطبیعت سال۱۴۰۳ برای میزبانی از شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد هادی بهرامی گفت: با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان، اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل، طرح‌های ضیافت الهی و آرامش بهاری را در ۱۸ بقعه متبرکه و شاخص این شهرستان برای استفاده شهروندان و مسافران درحال اجراست.
وی افزود: فضاسازی محیطی، برپایی خیمه‌های معرفت، اقامه نماز جماعت، محفل انس با قرآن، تفسیر و جز خوانی قرآن، مراسم دعا و مناجات بویژه در شب‌های قدر از جمله برنامه‌های معمول طرح ضیافت الهی است.
حجت الاسلام بهرامی گفت: در طرح آرامش بهاری امسال ۶ نفر اعزام مبلغ و مفسر از قم در امام زاده ابراهیم(ع) مستقر خواهند شد و همچنین در این طرح با برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه کودکان، پاسخگویی به سوالات شرعی، صحیح‌خوانی قرائت نماز، گفتمان‌های دینی و مشاوره دایر است.
وی، درخصوص استفاده مسافران نوروزی از زائرسرای امام زادگان در شهرستان آمل گفت: تعداد ۴۰۰ سوئیت در آستان مقدس امام زاده عبدالله و اوجی آباد و دیگر امام زادگان برای میزبانی از مسافران نوروزی اختصاص داده شده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل یادآورشد، امسال باتوجه به همزمانی سالروز شهادت امام علی(ع) با روزسیزده بدر نوروز، براساس مصوبات شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هرگونه پخت و پز در محوطه امام زادگان در این روز ممنوع بوده، اما در همه امام زادگان برای زیارت عمومی بازاست.

1403/1/8

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود