فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبر داد؛توقیف ۵۸ خودرو در اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی آمل


فرمانده انتظامی شهرستان آمل از توقیف ۵۸ دستگاه خوردو و دستگیری ۲۰ سارق و ۲ شرور متواری و در اجرای طرح انتظامی و عملیاتی مهار در شهرستان آمل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، سرهنگ علی داداش تبار اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح انتظامی مهار در این شهرستان به اجرا در آمد.
وی هدف از اجرای این طرح را، دستگیری سارقان، برخورد با اراذل و اوباش، توقیف خودرو‌های متخلف و دارای تغییر وضعیت و برخورد با رانندگان هنجارشکن عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح ماموران موفق به توقیف ۵۸ دستگاه خوردو، دستگیری ۲۰ سارق، ۲ شرور و کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان ضمن تأکید بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

1402/8/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود