۳۲ ورزشکار ومربی آملی شانس حضور در بازی‌های آسیایی “هانگژو” دارند


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل، در نخستین جلسه رسمی ستاد هماهنگی بازی های آسیایی “هانگژو” که با حضور بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران در محل این اداره تشکیل شد، از حضور بیش از ۳۲ ورزشکارملی پوش، سرمربی و مربی ازشهرستان آمل درسومین دوره این بازیها خبر داد.
هاشم جمشیدپناه” گفت: کشتی آزاد و فرنگی، والیبال، بسکتبال، ووشو، بوکس، فوتبال، کاراته و وزنه برداری، ۹ رشته ورزشی است که ورزشکاران و مربیان آملی به همراه تیم های ملی حضور خواهند داشت.
وی افزود: در بخش بازی های پارآسیایی نیز حداقل ۶ تا ۱۰ ورزشکار ومربی آملی به همراه تیم های ملی به هانگژو اعزام می شوند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل، یادآورشد، با تجربه ای که از بازی های آسیایی قبلی داشتیم، این ستاد با هدف ایجاد هماهنگی های بیشتر میان هیات های ورزشی، مدیران ارشد شهرستانی و نیز پشتیبانی از ملی پوشان پیش از اعزام وهمچنین برنامه ریزی برای ورزشکاران مدال آور وچگونگی استقبال ازآنها به محوریت اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل تشکیل شده است.
جمشیدپناه با اشاره به اینکه تشکیل ستاد بازی های آسیایی هانگژو بخشنامه ای و اداری نبوده وکاملا اختیاری وابتکاری این اداره بوده است، اضافه کرد: هرچند این جلسه باید زودتر تشکیل می شد، اما درشرایط کنونی تا پیش از اعزام ورزشکاران، به صورت منظم و رسیدن به هماهنگی های لازم با مدیران شهرستانی وجذب حامیان مالی از ورزشکاران ادامه خواهد داشت.

به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، وی حضور بهروزعطایی سرمربی آملی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران درستاد هماهنگی بازی های آسیایی هانگژو درمحل اداره ورزش وجوانان این شهرستان را ارزشمند خواند وگفت: قطعا تیم ملی والیبال ایران با هدایت سرمربی وبازیکنان آملی و دیگرملی پوشان ازامیدهای اصلی ومسلم کسب مدال دراین بازی ها محسوب می شود.

وی ادامه داد، برگزاری جلسات این ستاد کمک خواهد کرد تا برخی نقاط ضعف وهمچنین کاستی هایی که در جهت رسیدگی به ورزشکاران وهمچنین استقبال و ارزش گذاری بابت مدال آوری آنها شده، با تصمیم جمعی گره گشایی وبهترین تصمیم گرفته وعملیاتی شود.

بازی‌های آسیایی هانگژو چین از ۲۳ سپتامبر تا ۸ اکتبر ۲۰۲۳(یکم تا ۱۶مهرماه ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد.

1402/3/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود