رییس اداره محیط زیست آمل:مار پینتون رها شده در سطل زباله به پارک حیات وحش منتقل شد


رییس اداره محیط زیست شهرستان آمل از زنده گیری و تحویل مار پینتون رها شده در سطل زباله ای در شهر و تحویل به پارک حیات وحش خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، محمدعلی دعاگو با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر وجود مار پیتون در سطل زباله‌ای در شهر آمل افزود: این خزنده زنده گیری و به پارک حیات وحش شهرستان منتقل شده است.
مسئول حیات وحش آمل نیز با بیان اینکه این مار زنده گیری شده از نوع بال پیتون است، جنیست آن را احتمالاً نر ذکر کرد و گفت: مار ماده جثه بزرگ‌تری دارد و اندازه این مار ۸۰ سانتی متر است.
محسن طیرانی با اظهار اینکه این مار گوشت خوار بوده و تغذیه آن از طریق موش و غیره تأمین می‌شود، گفت: شرایط نگهداری مار خاص است و باید فراهم شود.
وی تصریح کرد: زمانی که مار را تحویل گرفتیم بدن آن سرد بوده است، افزود: احتمالاً این مار ناخواسته رها شده و در سطل زباله قرار گرفته و صاحب آن از وجود مار در سطل زباله بی خبر بوده است.

1402/8/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود