فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل:500 برنامه هفته بسیج در آمل اجرا می شود

خدمت به مردم بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در نشست خبری بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج اعلام کرد: ۵۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان آمل اجرای می شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی در نشست خبری با تبریک چهل و چهارمین سالروز تاسیس نهاد مردمی بسیج، با بیان اینکه هفته بسیج امسال از ۲۸ آبان تا پنج آذر با هدف اعتلای بسیج و با تاکید بر مجاهدت های بسیجیان در طول عمر ۴۴ ساله سازمان بسیج مستضعفین و همچنین بازآفرینی نقش بسیج در عرصه های مختلف و بزنگاه های متعدد انقلاب در سطح شهرها، روستاها و پایگاهها و نواحی شهرستان برگزار می شود؛ افزود: شعار محوری این هفته “بسیج امید ملت ایران” است.
وی ضمن عرض تقدیر از حضور مردم عزیز دارالمومنین آمل در راهپیمایی ۲۷ آبان گفت: رژیم کودک کش و خونخوار اسرائیل به جنگ کودکان و نوزادان غزه رفته است و بااین جنایت نابودی خود را نزدیک میکند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و تقارن آن با آغاز هفته بسیج افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی است که خدمات گسترده بسیج در ابعاد مختلف دفاعی امنیتی سازندگی تربیتی و… به سمع مردم برسد.
سرهنگ داغمه چی گفت: از مهمترین عناوین برنامه های اجرایی این هفته می توان به دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان، تجلیل از بسیجیان نمونه، نواختن زنگ ایثار، اعزام گروه جهادی جهت واکسیناسیون دام های کوچک، اعزام 20 گروه بهداشت و درمان جهت ویزیت رایگان در سطح شهرستان، برگزاری میز خدمت در زمینه های مختلف در دادگستری های شهرستان و بسیج های اقشار در مساجد، گردهمایی هیات های ورزش با حضور قهرمانان ملی، اعزام گروههای جهادی دانشجویی به مناطق آسیب شهرستان، اعزام بسیجیان راهیان پیشرفت به شهرکهای صنعتی، اهدای جهیزیه به خانواده های نیازمند، برپایی کارگاه اقتصاد مقاومتی در روستای عرب خیل، اجرای مسابقات ورزشی، فعالیتهای جهادی بسیج حقوقدانان و بسیج پزشکی و تشکیل بازارچه خرید اشاره کرد.
به گفته وی عطرافشانی و غبارروبی قبور مزار مطهر شهیدان، سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان آمل از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و مذهبی شهدای پللک و آبروی محله توسط خادمین الشهدای آمل برگزار می شود و در ویژه برنامه آبروی محله شهدای منتسب به هر کوچه در یادواره‌ای گرامی داشته می‌شوند.
اظهار داشت: دشمنان با دروغ‌پراکنی در بستر فضای مجازی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و پیشبرد اهداف خود هستند، همانگونه که در جریان فتنه سال گذشته با شایعه‌پراکنی به دنبال این بودند که ما را در جغرافیا و سرزمین خودمان درگیر کنند که البته نقشه و توطئه‌شان با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد.
سرهنگ داقمه چی تاکید کرد: خبرنگاران از اقشاری هستند که مجاهدانه و بدون هیچ توقع پاداش و تشویقی به وظایف خود عمل می کند که خود یک تفکر بسیجی است.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل با بیان اینکه اصحاب رسانه با نگاه به خبررسانان عاشورا، در حوزه جهاد تبیین امیدآفرینی کنند؛ گفت: حادثه عاشورا بهترین و بزرگترین منبع تولیدات رسانه ای در زمینه ها و ابعاد مختلف است و مقام معظم رهبری نیزجهاد تبیین را یک جهاد فوری و قطعی دانستند و نقش اصلی در حوزه جهاد تبیین به عهده رسانه و خبرنگاران است لذا باید این قشر نقش خود را در این حوزه به بهترین وجه ایفا کند.
وی تصریح کرد: جهاد تبیین به اندازه‌ای موثر است که اگر فعالیت تبیینی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبود، مردم عظمت واقعه عاشورا را درک نمی‌کردند و این واقعه بزرگ و انسان ساز در تاریخ جاودان نمی‌شد.
فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان آمل با تاکید بر اینکه تاسیس نهادی به عنوان بسیج به فرمان امام خمینی(ره) تهدیدات دشمنان را تبدیل به فرصت کرده است، گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروها هشت سال جنگ را مدیریت کردند و بعد از آن هم شاهد حضور آنان در برنامه‌های سازندگی بودیم و امروز هم در کنار تمام امور در زمینه خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نقش آفرینی می‌کنند.
سرهنگ داغمه چی خاطرنشان کرد: نهال بسیج امروز به درختی تنومند تبدیل شده و در همه عرصه‌های در حال خدمت رسانی است
وی با بیان اینکه مردم صاحبان واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند بر لزوم خدمت صادقانه و بی منت همه دستگاه‌های اجرایی به مردم تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

1402/8/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود