قهرمانی آمل در مسابقات هاپکیدو GHA مازندران

تیم آمل ب در مسابقات هاپکیدو GHA قهرمانی رده‌های سنی مازندران که به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد، به مقام قهرمانی دست یافت.
در این مسابقات که ۱۵۰ هاپکیدوکار GHA از شهر‌های مازندران در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی غدیر شهرداری آمل برگزار شد، تیم آمل ب با کسب بیشترین تعداد پیروزی در هر چهار رده سنی به مقام قهرمانی دست یافت و جام قهرمانی را بالای سر برد.
تیم آمل الف و ساری هم در مجموع چهار رده سنی این مسابقات به ترتیب دوم و سوم شدند.
مسئول سبک هاپکیدو GHA مازندران گفت، این مسابقات در رشته‌های مبارزه، افت طول، ارتفاع، سلاح سرد ودفاع شخصی دونفره برگزار شد.
حامد ولی افزود: دراین دوره، هم از نظر تعداد ورزشکاران وهم از نظر کیفیت سطح برگزاری مسابقات درمقایسه با دوره گذشته بهتر بوده است.
وی با بیان اینکه این مسابقات به منظور انتخابی تیم منتخب رده‌های سنی مازندران برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد، تصریح کرد: نفرات برتر هر بخش این مسابقات درقالب تیم منتخب هاپکیدو GHA مازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مسئول سبک هاپکیدو GHA مازندران اضافه کرد: مسابقات هاپکیدوقهرمانی رده‌های سنی روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذرماه به میزبانی شهرآستارا استان گیلان برگزار خواهد شد.
در پایان این مسابقات با حضور ” گرند مستر جعفر نوایی” بنیانگذار سبک درایران، اعضای شورای اسلامی شهر آمل جوایز نفرات وتیم‌های برتراین دوره از مسابقات را اهداء کردند

1402/9/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود