با حضور معاون رییس جمهور رقم خورد

افتتاح دبیرستان چهار طبقه در آمل همزمان با هفته دولت
دبیرستان چهار طبقه مهرعظام با هزینه ۱۵ میلیارد تومانی در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون رییس جمهور در آمل افتتاح شد.
دبیرستان مهرعظام (ابن سینا) با مساحت هزارو ۴۴۰ متر و زیربنای هزار و ۳۱۲ متر در چهار طبقه بعد از ۱۷ سال ساخته شد و امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون رییس جمهور در شهرستان آمل افتتاح شد.
رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل در این مراسم گفت: این مدرسه تا حدود ۲ سال گذشته نیمه کاره رها شده بود، اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم روند ساخت آن سرعت گرفت.
حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده افزود: برای ساخت و تجهیز این واحد آموزشی حدود ۱۵میلیارد تومان هزینه شده است.
وی افزود: با افتتاح این دبیرستان حدود ۴۰۰ دانش آموز در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهرآمل از فضای مناسب آموزشی بهره‌مند شدند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، افتتاح دبیرستان چهار طبقه در آمل همزمان با هفته دولتمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بدو ورود به شهرستان آمل با حضور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) این شهر با نثار گل و قرائت فاطمه به مقام شامخ شهدای گرانقدر آمل ادای احترام کرد.

علی سلاجقه در سفر یک روزه خود به آمل ضمن افتتاح طرح‌های تصفیه خانه فاضلاب دو شرکت تولیدی و دیدار با تشکل‌های زیست محیطی تولیدی و عمرانی از چند طرح زیرساختی استان در آمل هم بازدید کرد.

1402/6/8

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود