حماسه ششم بهمن آمل سند افتخار مازندران و دیار علویان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل:
حماسه ششم بهمن آمل سند افتخار مازندران و دیار علویان است
معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل نیز در جلسه شورای اداری استان مازندران در آمل با بیان اينکه دشمن در فاز جدید نبرد علیه نظام جمهوری اسلامی ورود پیدا کرده است؛ گفت: حماسه‌ ششم بهمن از مهم‌ترین و استراتژیک ترین واقعه و سند افتخار تاریخ انقلاب بوده است.
به گزارش صبح آمل، دکتر سیدعباس حسینی با اشاره به اینکه جریان‌های‌ چپ عامل اصلی این جریان و در مدل مبارزاتی چگورا و مائو در چین بودند؛ اظهار داشت: کمونیست‌ها با تفکر بر شرایط نوپای انقلاب و با توجه به سابقه و عمق استراتژیکی جغرافیای و قابلیت جداسازی این شهرستان اقدام کردند تا به پایتخت دست یابند.
وی افزود: جولان برخی منافقین در این شهر باعث شد ظرفیت دینی مردم را نبیند و سابقه مبارزات، وجود امامزادگان آملی‌ها را ندیدند و باورشان این بود با یک خیزش می‌توانند شهر را تسخیر کنند اما برخلاف تفکرشان بدست مردم دستگیر شدند به طوری که خود اعتراف کرده بودند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل، حرکت اغتشاشات اخیر را تکرار همان واقعه ششم بهمن عنوان و مطرح کرد: با عدم شناخت تفکر همین مردم با شکست مواجه شدند همان‌گونه که آن دوران علامتین در نابودی اهداف کمونیست‌ها نقش اساسی داشتند به طوری که علامه حسن‌زاده آملی از سردار شعبانی خواسته بودند تا در آمل بمانند و از سپاه خواستند تا میدان جنگ را به جنگل بکشاند که اینها موجب شد تا تئوری آنان‌ عملی نشود.

1401/11/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود