فرمانده انتظامی استان مازندران:قاتل فراری در آمل دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری شرور و قاتل متواری و همدست وی در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان آمل خبر داد.
سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره شرارت، تیراندازی، تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط فردی در یکی از روستاهای شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان آمل متهم که پس از قتل یکی از شهروندان در اقدامی مسلحانه، از محل متواری شده بود، پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی در مخفیگاهش شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: این متهم ۳۰ ساله به همراه همدستش که در مجموع دارای ۱۵ فقره سابقه شرارت، قدرت نمایی، ایجاد درگیری ، ضرب و جرح و تیراندازی در شهرستان آمل بوده‌اند در عملیات ضربتی ماموران پلیس دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایران آنلاین، سردارمفخمی، در هشداری به مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آن را خدشه‌دار کنند با آنان قاطعانه و برابر با قانون برخورد خواهد شد.

1402/12/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود