لزوم تشکیل دبیرخانه استانی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل


مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل با اشاره به نقش مردم آمل در حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، بر لزوم تشکیل دبیرخانه استانی این حماسه تأکید کرد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، علی امانی در دیدار و نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به نقش مردم آمل در انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه اسلامی ششم بهمن برجسته‌ترین حضور مردم این شهرستان را در انقلاب به نمایش گذاشت.
وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دفتر حفظ آثاردفاع مقدس آمل، افزود: برگزاری اولین همایش بین المللی مقاومت با حضور چهارده کشور، مراسم بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل در مجلس با حضور ۴۰ تن از خانواده‌های شهدای این حماسه و برگزاری تهیه سریال فاخر با موضوع حماسه اسلامی ششم بهمن از جمله برنامه‌ها اعلام کرد.
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل همچنین از برگزاری همایش علمی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در دی ماه سالجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین جشنواره «طا‌ها ستاره شمالی» با محوریت شهید «سیده طاهره هاشمی» به میزبانی دانشگاه فرهنگیان آمل برگزار خواهد شد
امانی با تأکید بر لزوم تشکیل دبیرخانه استانی حماسه ششم بهمن آمل تصریح کرد: گنجاندن درس حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در کتاب‌های درسی، ساخت دروازه مقاومت در ورودی شهرستان آمل و محل شهادت شهیدان پدر و پسر «شریعتی‌فرد»، ایجاد موزه حماسه ششم بهمن آمل و راه اندازی راویان نور جنگل از جمله برنامه‌ها به شمار می‌آید.
وی با اشاره به اینکه در ایام حماسه اسلامی ششم بهمن آمل برنامه‌های متعددی تدارک دیده شد، بیان کرد: همچنین برنامه ریزی و هماهنگی برای حضور و اجرای برنامه «دو» توسط «عابدیان» دونده مازندرانی از مزار سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» در روز سیزدهم دی تا ششم بهمن به مقصد آمل انجام شده است که ضمن تجدید میثاق با این شهید برگزار خواهد شد.

1402/6/14

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود