رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل:صبح آمل به عنوان یک رسانه مهم جریان ساز، اخبار آموزش و پرورش را به درستی اطلاع رسانی می کند


رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل نقش و تاثیر رسانه ها را بر جامعه انکارناپذیر توصیف کرد و گفت: جامعه ای که مطبوعات آن پویاتر باشد جامعه ای زنده و پرتحرک است و انتظار این است که تمام رسانه‌ها آینه تمام‌نمای واقعیت باشند و اهالی مطبوعات باید این نکات را مد نظر داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، دکتر محمدعلی ابراهیم زاده اظهار داشت: اینکه مطبوعات ما مطالبات حقیقی و کاستی های جامعه را بیان کنند درست است اما اگر بنا باشد فقط به برخی مشکلات واهی پرداخته شود نه تنها گره گشا نخواهد بود بلکه خود می تواند بر مشکلات بیفزاید.
وی به اتفاق دکتر اکرم خواجه پور مدیر مرکز تحقیقات و آموزش بهروز عالی نژاد با حضور در دفتر پایگاه خبری صبح آمل نیوز ضمن تشکر از مدیر مسئول و خبرنگاران این مجموعه رعایت اخلاق حرفه ای را مهمترین وظیفه خبرنگاران دانست و افزود: بدیهی است در این راستا رسانه ها هم وظایفی دارند و اگر رسانه ای مبادی به آداب اخلاق حرفه ای باشد به اعتبار و احترام آن رسانه افزوده می شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل تصریح کرد: مجموعه رسانه ای صبح آمل به عنوان یک رسانه مهم جریان ساز، اخبار آموزش و پرورش را به درستی و صداقت اطلاع رسانی می کند و پیگیر مطالبات و خواسته‌های این نهاد تاثیرگذار می باشد.
ابراهیم زاده با تاکید برلزوم انجام کارحرفه ای توسط اصحاب رسانه به عنوان نیاز امروز جامعه تصریح کرد: کوتاه نیامدن درخصوص پیگیری مطالبات مردم تا حصول نتیجه، رسالت اصلی مطبوعات است که پایگاه خبری صبح آمل نیوز به خوبی به آن عمل کرده است.
وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند؛ خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار زیادی انجام شده که انکارناپذیر است و لذا درخواست داریم رسانه‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی این اقدامات به مردم تلاش کنند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل اظهار داشت: امروز رسانه حرف اول در جهان را می زند و حتی گاهی از بمب اتمی هم مخرب تر است لذا باید از رسانه های خود در این زمان استفاده بیشتری ببریم.
۷۰ درصد شور و شوق انتخابات را مدیون رسانه ها هستیم
ابراهیم زاده در ادامه گفت: رسانه ها که از آن همیشه به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می شود در واقع به جرات می توان گفت که در افزایش سطح آگاهی جامعه و تشویق حضور مردم در پای صندوق های رای جهت انتخاب صالح ترین افراد نقش بی بدیل و انکارناپذیری دارند.
وی تاکید کرد: بالای ۷۰ درصد شور و شوق انتخابات را مدیون رسانه ها هستیم لذا باید از آنها قدردانی شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل یادآور شد: اهمیت رسانه امروزه و با حضور فضای مجازی که همواره مورد سوءاستفاده دشمنان ما، به ویژه هنگام وقوع اتفاقاتی نظیر برگزاری انتخابات نیز قرار می گیرد، بیش از پیش نقش جایگاه واقعی خود را می تواند در نزد افکار عمومی جامعه هویدا و آشکار سازد.
ابراهیم زاده، با تاکید بر اینکه رسانه ها باید مطالبه گران اصلی باشند چرا که پل ارتباطی بین مردم و مسوولان شناخته می شوند، تاکید کرد: تبلیغات بخشی از کار رسانه است اما مطالبه و خواسته مردم و رهبری از جمله وظایف مهم رسانه ها شمرده می شود، مطالبه‌گری ها اما در دوران انتخابات به شکل خاصی بروز و ظهور پیدا می کند و نقش اصلی رسانه ها در چنین موقعیت هایی می تواند خود را نشان دهد.
وی در پایان تصریح کرد: رسانه در بخش اطلاع رسانی و آگاهی تنویر افکار عمومی و همچنین در شناخت و داوری نامزدهای اصلح نسبت به وعده و وعیدهای انتخاباتی و ارایه برنامه های خود به مردم نقشی مهم، کلیدی و اساسی دارند.

1402/12/12

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود