تدارک اقامت بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در آمل

فرماندار شهرستان آمل خبر داد
تدارک اقامت بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در آمل
فرماندار ویژه شهرستان آمل از تدارک بیش از ۲۴ هزار مسافر نوروزی در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، سید عباس حسینی در بازدید از نوروزگاه های مستقر در ورودی های شهرستان آمل اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه در چهار پایگاه نوروزی  پلور، گزنک، کهرود و تیم عملیات مستقر در شعبه آمل خدمات دهی به مسافران نوروزی را آغاز کرده است.
وی افزود: همچنین ایستگاه ایمنی مسافران نوروزی در پلیس راه جدید با افطاری مختصر، در بخش های ایستگاه سلامت، کنترل قندخون، غرفه دوستدار کودک، مسابقات فرهنگی و غرفه سنتی بومی با مجموعا ۴۰ نفر ساعت در خدمت همشهریان و مسافران است.
حسینی تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۱۰ واحد پذیرایی در محور هراز به همراه سه هتل و نیز هتل آپارتمان ها، خانه مسافر با مجموع ۲۴ هزار نفر اقامت به ارایه خدمات مشغول هستند.
فرماندار آمل عنوان کرد: در این زمینه قریب به ۵هزار تخت آماده در قالب ۷۹۰ اتاق برای مسافران آماده سازی شده است که در روزهای نخست سال جدید این ظرفیت تکمیل شد.

۱۴۰۲/۱/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود