واریز ۱۵ میلیارد تومان کمک سرانه دانش آموزی در مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:
واریز ۱۵ میلیارد تومان کمک سرانه دانش آموزی در مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از واریز ۱۵ میلیارد تومان کمک سرانه دانش آموزی، تغذیه دانش آموزان مدارس شبانه روزی و ایاب و ذهاب دانش آموزی خبر داد.
به گزارش صبح آمل و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسین کمالی گفت: این رقم شاملِ ۲ میلیارد و ششصد میلیون تومان ایاب و ذهاب دانش آموزان، بیش از ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان سرانه دانش‌آموزی و قریب به ۱۰ میلیارد تومان تغذیه دانش آموزان مدارس شبانه‌روزی برای مدارس اقصی نقاط استان مازندران می‌باشد.
وی بر ضرورت شناسایی مشکلات در مدارس تأکید کرد و افزود: مدارس ما باید مسئول و پاسخگو باشند و از مدیر، عوامل مدرسه تا معلم همه درخصوص کیفیت آموزشی و تربیتی باید تعصّب داشته باشند و ذهنیت دانش‌آموزان را نیز به این سمت، سوق دهند که مسئول و پاسخگو تربیت شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش بر تربیت دانش‌آموزان پرسشگر تأکید کرد و افزود: برای رسیدن به این راهبرد، مدیر و معلم ما در مدارس باید تبیین‌گر باشند و الگوی «جهاد تبیین» مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در مدارس، به‌ویژه در کلاس درس و مراسم آغازین پیاده کنند.
کمالی با اشاره به مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان گفت: برای تحقق این امر لازم است مدیران مدارس به معلمان و دانش‌آموزان نقش بدهند و در فضایی دوستانه و صمیمی برابر نقشی که دادند از آنان کار و توضیح بخواهند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود