لزوم بکارگیری ظرفیت دستگاههای فرهنگی و اجرایی در تمهید زمینه ازدواج جوانان

تاکید سلگی، معاون استاندار بر لزوم بکارگیری ظرفیت دستگاههای فرهنگی و اجرایی در تمهید زمینه ازدواج جوانان
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از پرداخت ۲۸هزارو ۳۴۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به جوانان استان در۹ ماه امسال خبرداد و گفت: با توجه به بحرانی بودن رشد جمعیت در استان سهم و نقش بانک های عامل در پرداخت وام ازدواج باید افزایش یابد.
به گزارش صبح آمل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، روح الله سلگی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران، افزود: موضوع جوانان و ازدواج در اولویت برنامه های دولت سیزدهم قرار دارد.
وی‏با بحرانی خواندن وضعیت جمعیت در مازندران لزوم تمرکز بر جوانی جمعیت و ترویج ازدواج آسان را ضروری دانست و افزود: برای آسیب شناسی و ساماندهی امور جوانان ۲۵ دستگاه اجرایی باید پای کار بیایند.
معاون استاندار مازندران در این زمینه خاطر نشان کرد: امکانات و ظرفیت های رفاهی دستگاه ها باید بصورت رایگان در امر ازدواج جوانان استفاده شود.
سلگی با اظهار اینکه اگر برای جوانان برنامه نداشته باشیم، دشمن از آن سواستفاده می کند، گفت: ساماندهی ازدواج جوانان در اولویت برنامه های فرمانداران استان مازندران قرار دارد.
وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و اساتید برای پژوهش های راهبردی در حوزه جوانان خواستار مشارکت فعال نخبگان استان در این زمینه شد.
در این جلسه با تعیین وظایف دستگاه های اجرایی استان مازندران در ستاد ساماندهی امور جوانان نقشه راه آنان در ترویج و گسترش این مهم تبیین شد.

1401/10/23

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود