نرم افزار سنگر دل ها همزمان با حماسه اسلامی 6 بهمن آمل رونمایی شد


اپلیکیشن نرم افزاری “سنگر دل‌ها” همزمان با حماسه اسلامی ۶ بهمن با حضور آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، مسؤولان استانی، شهری و خانواده شهدا در مصلای میربزرگ رونمایی شد.
در این نرم افزار اطلاعات جامع و کامل از حماسه اسلامی ششم بهمن از نخستین تحرکات تا شب حادثه، مشخصات کامل شهدا، دادگاه کمونیست‌ها و آخرین اقدامات در مورد جنگلی‌ها و سر به داران گرد هم آمده است.
امام جمعه آمل در آئین چهل و دومین سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ در مصلای میربزرگ، اظهار کرد: تاریخ تشییع در ایران اسلامی و حکومت اسلامی مربوط به سال ۲۵۰ هجری است.
حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان افزود: شهرستان آمل تاریخ بسیار عمیق و بزرگی دارد، این شهرستان سه مقطع سیاسی و سه مقطع علمی داشته که باید با بررسی لازم تبیین شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی با بیان اینکه استاد یک هزار مجتهد مسلم در دنیا اهل دیار آمل است، تصریح کرد: ۲۰۰ سال است که عالَم شیعه مسئله حلال و حرام را مدیون عالِم و اندیشمند این دیار بوده زیرا آمل چشمه جوشان و خروشان علم، معرفت و اندیشه است.
امام جمعه آمل با اعلام اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن رویداد بسیار مهم و اثرگذار در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است که بساط کمونیست‌ها برای همیشه در هم پیچید، خاطرنشان کرد: برای این شهرستان در هیچ دوره‌ای از تاریخ را سراغ نداریم که خالی از مراجع تقلید، عالمان، فرهیختگان و اندیشمندان تراز اول باشد.

1402/11/7

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود