رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل:دو دستگاه پژو حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل توقیف شد


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از توقیف دو دستگاه خودروی سواری حامل چوب جنگلی قاچاق و ایجاد خسارت به خودروی سازمانی این اداره توسط قاچاقیچان چوب خبر داد.
علی اصغر اسماعیل زاده در این رابطه گفت: مأمورین سرجنگلبانی امام زاده عبداله و عوامل حفاظتی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در راستای مقابله با پدیده قاچاق چوب و گشت و کنترل حوزه استحفاظی، موفق به شناسایی دو دستگاه خودروی سواری پژو حامل چوب جنگلی قاچاق از جنس راش در محور هراز شدند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل؛ وی افزود: سرنشینان خودروهای سواری حامل چوب جنگلی قاچاق، به محض مشاهده مأمورین، به قصد ایجاد رعب و وحشت و فرار، اقدام به برخورد عمدی به خودروی سازمانی این اداره نمودند، اما با هوشیاری مأمورین منابع طبیعی و پاسگاه انتظامی امام زاده عبداله، خودروهای حامل محموله قاچاق توقیف و به پارکینگ منتقل شد و متخلفین نیز از صحنه متواری گشتند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل افزود: در برخورد عمدی قاچاقچیان چوب، خودروی سازمانی این اداره دچار خسارت مالی شد، اما خوشبختانه به همکاران حفاظتی منابع طبیعی خسارت جانی وارد نگردید. اسماعیل زاده افزود: متخلفین که از قاچاقچیان حرفه‌ای بودند، شناسایی و تلاش‌ها جهت تشکیل پرونده و دستگیری متخلفین و معرفی به مرجع قضایی ادامه دارد.

1402/8/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود