کشف ۱۹۰ کیلو تریاک در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:
کشف ۱۹۰ کیلو تریاک در مازندران
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۹۰کیلوگرم مواد مخدر در دو مرحله عملیات در شهرستان‌های” قائم‌شهر و آمل” خبر داد.

به گزارش صبح آمل و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مرتضی میرزایی، گفت: اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی روز گذشته عاملان توزیع مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انتظامی شهرستان قائم‌شهر و چند شهر دیگر دستگیر شدند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر توانستند قاچاقچیان مواد مخدر را که با دو خودروی حامل مواد، قصد توزیع آن را در شهرستان قائم‌شهر داشتند، شناسایی و با هماهنگی قضائی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و در عملیات پلیسی متوقف شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از دو خودروی توقیفی، ۱۶۰کیلو موادمخدر که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جاسازی شده بود را کشف و در همین راستا ۵ متهم که همگی اهل زاهدان بودند، دستگیر شدند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیات جداگانه در شهرستان آمل موفق به کشف۳۰ کیلو انواع مواد مخدر از ۶ قاچاقچی شدند که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
میرزایی خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

1401/12/13

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود