بی برنامگی علیرغم اعلام برنامه؛ امام جمعه نیامد ارشاد عذرخواهی کرد


بی‌برنامگی نشست های خبری علی‌رغم اعلام برنامه! علی‌رغم اعلام جدول قطعی از سوی خانه مطبوعات شهرستان آمل برای امروز 6 دی ماه 1402، متاسفانه امام جمعه در برنامه نشست خبری حضور نیافت.
بی‌برنامگی و آشفتگی در روند برگزاری نشست های خبری این روزها در شهرستان آمل و بین برخی مدیران کم کم دارد به یک اپیدمی همه گیر تبدیل می شود چنانچه امروز نیز با توجه به اطلاع رسانی قبلی و تاکید مجدد نماینده خانه مطبوعات آمل اما امام جمعه با تاخیر نیم ساعته طی تماس تلفنی خبر از عدم حضورش در نشست خبری داد که این مهم با عکس العمل های تند خبرنگاران حاضر مواجه شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، این در حالی است که امام جمعه که تا پیش از این یکبار به صورت اختصاصی با خبرنگاران به گفتگو نشسته بود در دومین جلسه خبری بنا به دلایلی حضور نیافت و شایسته بود مدیری اگر بخواهد برنامه اش را ملغی کند از قبل اطلاع رسانی کند و این بی توجهی به صنف رسانه مورد قبول خبرنگاران و حتی مسولین عالی رتبه کشور هم نمی باشد.

1402/10/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود