تمام مشترکان گاز طبیعی مازندران زیر پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:
تمام مشترکان گاز طبیعی مازندران زیر پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام این خبر گفت: تمامی مشترکان خانگی و تجاری گاز طبیعی مازندران، زیر پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.
به گزارش صبح آمل و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، قاسم میلی رستمی اظهار داشت: تمامی مشترکان خانگی شهری، روستایی، سکونت گاهی عشایری و تجاری با پرداخت حق بیمه بر روی صورتحساب خود، در حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی بیمه شدند.
وی افزود: بر اساس قانون بودجه کل کشور، از قبوض گاز هر واحد مشترکین گاز خانگی شهری ماهیانه مبلغ ۲۰۰ تومان، روستایی ۱۰۰ تومان، تجاری شهری ۱۰۰۰ تومان و تجاری روستایی ۵۰۰ تومان به عنوان حق بیمه اخذ می‌شود.
مدیرعامل شرکت مازندران بیان داشت: براساس قرارداد بین شرکت ملی گاز ایران و بیمه تعاون تعاونی، همه مشترکین گاز طبیعی تحت پوشش بیمه خسارت‌های مالی و جانی اعم از فوت، نقص عضو، از کار افتادگی کلی و جزئی هزینه‌های پزشکی ناشی از گاز طبیعی مانند حوادث انفجار، آتش سوزی و مسمومیت قرار گرفته اند.
مایلی رستمی افزود: بر این اساس، پرداخت غرامت فوت برای هر نفر در هر حادثه، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین پرداخت غرامت نقص عضو و از کارافتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه حداکثر تا مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال است.
وی افزود: حداکثر جبران خسارت‌های مالی به واحد مسکونی نیز به ازای هر واحد مسکونی آسیب‌دیده حداکثر تا ۲ میلیارد ریال مقرر شده است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: مشترکان گاز طبیعی می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با منشا گاز شهری مراتب را به امداد ۱۹۴ یا نیرو‌های گازبان در روستا‌ها اطلاع داده تا پس از انجام مقدمات قانونی از بیمه مصرف کنندگان گاز طبیعی بهره‌مند شوند.
مایلی رستمی گفت: شرکت گاز هم موظف است ظرف ۱۵ روز کاری پس از کسب اطلاع از وقوع حادثه آن را به بیمه اعلام کند.
وی پرداخت هرگونه غرامت در حوادث مرتبط با گاز طبیعی را منوط به ارائه نظریه پزشکی قانونی و سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد و افزود: بیمه تعاون تعاونی موظف است حداکثر تا ۱۵ روز پس از دریافت مدارک مربوطه از اشخاص حادثه دیده نسبت به پرداخت غرامت اقدام کند.

مایلی رستمی گفت: ملاک محاسبه و پرداخت حق بیمه مشترکان صورتحساب‌های صادره گازب‌ها است.

1401/10/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود