دستگیری ۵۱۰ نفر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی آمل

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ۵۱۰ نفر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آمل دستگیر شدند.
سردار سیدموسی حسینی در آیین برپایی نمایشگاه کشفیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی و آغاز رزمایش فرهنگی اجتماعی در آمل با اشاره به طرح امنیت محله در این شهرستان گفت: از هفتم شهریور تا کنون با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های قضایی و دیگر دستگاه‌ها، ۱۳۲ اکیپ و با به‌کارگیری ۹۱۷ نفر این طرح اجرا شد.
وی از اعمال قانون ۲۴۳ دستگاه خودرو خبر داد و اظهار کرد: خودروهایی که ایجاد مزاحمت می کردند اعمال قانون شدند و ۱۷ دستگاه که جریمه سنگین داشتند و پنج دستگاه خودرو ایجاد رعب و وحشت می کردند و پنج موتور متخلف نیز اعمال قانون شدند.
وی ادامه داد: در این مدت ۶۰ فقره سرقت کشف شد، ۱۹ نفر سارق و مالخر تشکیل پرونده شد، چهار دستگاه خودرو سرقتی و چهار دستگاه موتور ضبط شد و همچنین سرقت از منزل نیز کشف شد.
وی افزود: در خصوص مواد مخدر۹۰ نفر دستگیر شدند که ۱۸ نفر خرده‌فروش، یک قاچاقچی و ۷۰ نفر معتادین متجاهر بودند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اقتدار پلیس در برخورد با اراذل خاطرنشان کرد: ۲۱ نفر از کسانی که نظم و امنیت را مختل کردند و هشت نفر از اراذل و اوباش مطرح شهر دستگیر شدند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ؛ وی با تاکید اینکه مجموعا ۵۱۰ نفر در حوزه‌های مختلف دستگیر شدند، اظهار کرد: اقدام و شناسایی چندین باند تهیه و توزیع پخش مواد مخدر، طرح پاکسازی مواد مخدر در چند نقطه از شهر بخصوص منطقه امت‌آباد و رضوان ۳۸ که به نابودی خریداران و فروشنده استعمال مواد مخدر انجامید.

1402/6/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود