مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران:اجرای ۲ اَبرطرح حوزه ارتباطات در آمل کلید خورد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: در سفر شهرستانی اخیر استاندار مازندران به شهرستان آمل اجرای ۲ ابر طرح حوزه ارتباطات مصوب شد که زمینه ارتباط با کیفیت و پایدار برای اهالی روستاهای این شهرستان را فراهم می کند.
اسماعیل اعزی افزود: توسعه دکل های ارتباطی در روستاها و نیز ایجاد زیرساخت شبکه انتقال دکل های ارتباطی در شهرستان آمل ۲ طرح تعریف شده است که هر یک از این طرح ها خود شامل چندین ریز طرح هستند.
وی ادامه داد:‌ آمل با دارا بودن بیشتر از ۴۳۰ روستا بیشترین روستاهای مازندران را در خود جای داده و با توجه به این موضوع نگاه توسعه ای و کیفیت بخشی به خدمات ارتباطی در روستاها در این سفر مورد تاکید و توجه ویژه قرار گرفته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در خصوص اجرای طرح های توسعه دکل های ارتباطی روستاهای آمل توضیح داد :‌برای این منظور ایجاد ۱۰ سامانه جدید تلفن همراه برای ترمیم پوشش اینترنت ۲۶ روستا با تزریق اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی مصوب شده است.
اعزی ادامه داد:‌ در همین راستا برای ارتباط پایدار و افزایش پهنای باند روستاهای شهرستان آمل طرح “فیبر نوری” به طول ۸۹ کیلومتر مصوب شد که برای اجرای این طرح نیز ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اینکه منابع تامین اعتبار این طرح ها ملی است، گفت:‌با اجرای آنها زمینه ارتباط با کیفیت و پایدار در آمل بویژه روستاهای این شهرستان فراهم می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در خصوص اقدامات انجام شده دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات در شهرستان آمل اعلام کرد:‌ اجرای فیبر نوری روستاها به طول ۱۲۰ کیلومتر برای ۳۵ روستا با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریالی از جمله این اقدامات است.

1402/10/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود