شهرستان آمل علیرغم کسب چندین مدال جهانی، از داشتن یک سالن بین المللی محروم است

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: شهرستان آمل با کسب ۷۰ مدال طلای جهانی، المپیکی، آسیایی و بین المللی در طول ۲ سال به عنوان تنها شهرستان تیمی مدال آور ایران شناخته می شود، اما یک سالن ورزشی بین المللی در این شهرستان نداریم.
رضا حاجی پور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: کسب مدال طلای جهانی امیرحسین زارع را ابتدا به پدر و مادر وی و مربیان و همه حامیانی که در عرصه ورزش این ورزشکار جوان را حمایت می کنند، تبریک می گویم. کسب این مدال طلای خوشرنگ را به ملت شریف ایران و شهرستان هزارسنگر آمل عرض تبریک و تهنیت دارم.
وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: شهرستان آمل با کسب 70 مدال طلای جهانی، المپیکی، آسیایی و بین المللی در طول 2 سال به عنوان تنها شهرستان تیمی مدال آور ایران شناخته می شود، اما یک سالن ورزشی بین المللی در این شهرستان نداریم، به همین دلیل سهمیه آسیایی بسکتبال تیم شرکت کاله به کشور سوریه واگذار شد! و این تیم انصراف داد.
نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو گفت: قبل آب بها برای کشاورزان ارسال شده در صورتی که این کشاورزان هیچگونه استفاده ای از امکانات این وزارتخانه نداشته و هنوز محصول برنج از سال گذشته روی دست آنها مانده است.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حاجی پور عنوان کرد: احکام معلمان که باید از نیمه دوم سال 1400 براساس قانون رتبه بندی اجرا شود، کماکان اجرایی نشده است. این مطالبه معلمان است.

1402/6/29

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود