آمل یک شهرستان ویژه است و باید در برنامه ها و سیاست گذاریها ویژه دیده شود

معاون مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور:
آمل یک شهرستان ویژه است و باید در برنامه ها و سیاست گذاریها ویژه دیده شود
معاون مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور خواستار دخیل کردن بیش از پیش مردم در امور شد و گفت: مردمی‌سازی، هوشمندسازی، کارآمدی و شفافیت، راهبردهای مدیریتی بهزیستی است.
به گزارش صبح آمل مهندس حمید قلی پور در هفدهمین اردوی جهادی شهدای بهزیستی شهرستان آمل که با همت مرکز مثبت زندگی شهر امامزاده عبدالله(ع) و با حضور رئیس بهزیستی و کارکنان و دهیار در روستای محمدآباد بخش امامزاده عبدالله برگزار شد با بیان اینکه بهزیستی متولی امور سلامت اجتماعی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه از سیاست های کلی سازمان بهزیستی کشور در سالهای اخیر، روند هوشمندسازی، کارآمدی و مردمی سازی فعالیت های سازمان بوده به نوعی که فعالیت ها منجر به ایجاد حال خوب در سطح جامعه شود و در این راستا توجه به شفافیت و کارآمدسازی جزء اولویت‌های سازمانی محسوب می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه بسیاری مردم، هنوز گستره خدمات بهزیستی را نمی‌شناسند؛ افزود: بهزیستی سازمان پیشرو و جهادی است و باید با استعدادیابی در بین جامعه‌ هدف و معرفی آنها به جامعه نشان دهیم که سطح خدمات سازمان بهزیستی چه نتایج و خروجی‌هایی داشته است.
معاون مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: در اجرای این طرح جهادی خدمات رایگانی ازجمله ویزیت متخصص طب سنتی، انجام خدمات مشاوره و روانشناسی، غربالگری شنوایی ‌و بینایی سنجی به اهالی روستای محمدآباد و مراجعین ارائه شد.
قلی پور خاطرنشان کرد: برپایی اردوهای جهادی در مناطق روستایی و کم برخوردار، برنامه هدفمند سازمان در جهت محرومیت زدایی و توزیع عادلانه خدمات عمومی در شهر است.
وی به چگونگی ادامه برنامه ها و اقدامات موثر جهادی پرداخت و گفت: با نشست های مختلف و هم افزایی بین دستگاه های مسئول، برنامه اردوهای جهادی، با سرعت و دقت بیشتری پیش خواهد رفت و بزودی شاهد رویدادهای متفاوتی در این خصوص خواهیم بود.
معاون مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور در پایان با تاکید بر اینکه آمل باید در سیاست گذاری ها باید ویژه دیده شود؛ خاطرنشان کرد: شهرستان آمل به واسطه وسعت و نوع فعالیت ها و مهم تر از همه صنعتی بودنش به عنوان کریدور ارتباطی بین شهرستانها و تهران است و به واسطه آن قطعا یک شهرستان ویژه است و در برنامه ها و سیاست گذاری ها باید ویژه دیده شود.

1401/9/24

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود