کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک از یک زوج قاچاقچی مواد مخدر در آمل

‍ “کشف 10 كيلوگرم تریاک از یک زوج قاچاقچی مواد مخدر در آمل ”

فرمانده انتظامي شهرستان”آمل”مازندران، از کشف 10 كيلو و 790گرم تریاک از یک زوج تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “نعمت الله آزادی” گفت:در راستاي مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران انتظامی اين فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان از فعالیت يک زوج عامل تهيه و توزيع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.
به گزارش صبح آمل، وی افزود:پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند .
سرهنگ آزادی،تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی و همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان و همچنین همکاری سربازان گمنام امام زمان در عملیاتی ضربتی، متهمان را حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی دستگیر کردند .
وی از کشف 10 کيلو و 790 گرم مواد مخدر كه متهمان آن را به صورت ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی کرده بودند، خبر داد و گفت: امروزه اعتیاد مشکل بزرگ جوامع است و خساراتی که این معضل یا بلای خانمانسوز به جا می‌گذارد بسیار زیانبار است زیرا نیروی جوان جامعه را از چرخه تولید خارج و به نیرویی وابسته تبدیل می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به آثار زیانبار مواد مخدر بر پیکره جامعه اعم از آسیب های جسمی، بهداشتی، روانی، فرهنگی و اقتصادی که وجود آن هر بخش آن قشری از جامعه را دچار آسیب می کند،خاطرنشان کرد : مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است .

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود