آمل میزبان یادواره ملی شهدای رسانه شد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری ۲۷ یادواره شهدای رسانه در استان با حضور خبرنگاران خبر داد و گفت: آمل میزبان یادواره ملی شهدای رسانه شد.
احسان آهنگر در مراسم پیش کنگره ” شهدای رسانه” استان مازندران به میزبانی بسیج رسانه سوادکوه با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا سابقه چند ده ساله دارد، تصریح کرد: علم و پرچم یادواره شهدا در مازندران همیشه بالاست و جزء استان‌هایی هستیم که بیشترین یادواره شهدا را برگزار می‌کنیم.
وی راز ماندگاری یادواره‌های شهدا را حرکت خودجوش مردمی در برگزاری آن برشمرد و افزود: مردم همواره قدردان شهدا هستند و با اعتقاد راسخ اقدام به برگزاری یادواره شهدا می‌کنند درواقع راز ماندگاری یادواره شهدا، پای کار بودن مردم است و به صورت خودجوش برگزار می‌شود.
مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مهم‌ترین کار اصحاب رسانه را جهاد تبیین برشمرد و افزود: تبیین آرمان، اهداف و سیره شهدا، واقعیت‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت، واقعیت‌های نظام سلطه که در طول تاریخ اسلام علیه جبهه حق داشته، رسالت اصحاب رسانه است.
رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران نیز با بیان اینکه در مازندران 27 شهید رسانه داریم، گفت: در کشور 330 شهید رسانه داریم که 27 شهید رسانه در مازندران هستند.
عبدالمهدی حق‌شناس از برگزاری 27 یادواره شهدای رسانه در استان با حضور خبرنگاران خبر داد و ادامه داد: بیست و هشتمین یادواره بعد از هفته بسیج در آمل برگزار می‌شود که یادواره ملی شهدای رسانه خواهد بود.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از تسنیم، وی با تاکید بر جهاد تبیین، اظهار داشت: وظیفه اصحاب رسانه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تا همه بدانند شهدا برای چه آرمان‌ها و اهدافی با خون پاکشان نهال انقلاب را آبیاری کردند.

1402/7/20

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود