رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مازندران در جمع پیشتازان آملی:آمل عنوان‌دار در همه عرصه‌های سازمان دانش‌آموزی مازندران


رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مازندران گفت: آمل در همه عرصه‌های سازمان دانش‌آموزی استان مازندران عنوان دار است.
هادی ایزدی، با بیان اینکه شهرستان آمل در همه زمینه ها عنوان دار است؛ بیان کرد: سازمان دانش آموزی آنطور که به حق بود، به دانش آموزان ارجاع داده نشد اما با این حال توانستیم خود را در سطح چهار استان برتر کشور ارتقا دهیم و شهرستان آمل نیز در همه زمینه ها عنوان دار است.
مرحله اول دوره آموزشی یاور مربیان پیشتاز شهرستان آمل، با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران، مسئولین خبرگزاری پانا، اساتید کشوری پیشتازان و با حضور دانش‌آموزان پیشتاز دختر شهرستان، در آمل برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از پانا، وی افزود: در شهرستان آمل، موفق به جذب ۲۰۸ مربی و ۳۲هزار و ۵۹۵ دانش آموز پیشتاز در سازمان دانش‌آموزی شده‌ایم؛ این یعنی ما سه برابر شهرستان های مطرح فعالیت داریم.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان در ادامه، عامل پیشرفت شهرستان را فعالیت قلبی مربیان کشوری بیان کرد و با اشاره به خبرگزاری پانا گفت: «سیاست سازمان این است که در هر مدرسه یک خبرنگار داشته باشد تا وقتی که مسئولی وارد مدرسه می شود آن مدرسه بتواند گزارش ارائه دهد و در این حوزه حدود ۲۴هزار نفر ثبت نام کردند که آموزش داده می شوند.
ایزدی در پایان بیان کرد: ما دانش آموزانی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم و از مربیان می‌خواهیم فعالیت خود را بیشتر کنند.

1402/11/2

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود