مسابقه «غدیر خم» در آمل برگزار می‌شود

مسابقه فرهنگی هنری «غدیر خم» با همکاری مرکز فرهنگی بوستان نهج‌البلاغه، دارالقرآن امام جعفر صادق(ع) و مؤسسه اندیشه‌های پاک آمل برگزار می شود.
با همکاری مرکز فرهنگی بوستان نهج‌البلاغه شهرستان آمل، دارالقرآن امام جعفر صادق(ع) و مؤسسه اندیشه‌های پاک شهرستان آمل، مسابقه بزرگ فرهنگی ـ هنری غدیر خم در این شهرستان برگزار می‌شود.
این مسابقه در رده‌های مختلف سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.
در رده سنی کودکان، رشته‌های نقاشی، دکلمه‌خوانی، در رده سنی نوجوانان، دلنوشته، روایتگری، شعر و داستان و حفظ ۵ حکمت از حکمت‌های نهج البلاغه برگزار می‌شود.
در رده سنی جوانان، خطبه خوانی، ویدئوکنفرانس و ساخت کلیپ درباره ساده‌زیستی، دنیا در نهج‌البلاغه، پرهیزگاری در نهج‌البلاغه، جوان در نامه ۳۱ حضرت علی(ع) در نماهنگ‌های ۵ دقیقه‌ای، برگزار خواهد شد.
در رده بزرگسالان، دو مسئله ذیل مطرح شده است که شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید پاسخ‌گوی آن باشند.
۱- در خطبه غدیر این چند جمله مرتبط با حضرت رسول(ص) «من كنت مولاة و هذا علي مولاه» الهم … را با ترجمه فارسی، به طور کامل نگارش کنید.
۲- در میان موضوعاتی که پیامبر(ص) در روز عید غدیر به آن پرداختند کدام موضوع از همه مهمتر بود؟ فقط به پنج مورد اشاره کنند.
مهلت ارسال آثار به دبیر خانه مسابقه از یکم تیر الی دهم تیر ماه است.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود رابه شماره (۰۹۱۹۷۸۲۴۸۴۵ ایتا) ارسال کنند.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایکنا، به رتبه‌های برتر در رده‌های سنی مختلف این مسابقه جوایز نفیسی همزمان با برگزاری همایش بزرگ غدیر در شهرستان آمل اعطا خواهد شد.

1402/3/31

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود