توقیف خودرو‌های شوتی در آمل

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف لوازم خانگی قاچاق از ۲ خودروی شوتی نیسان در آمل خبر داد.
سرهنگ محمدپور گفت: در اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رابطان این پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با هدایت و اقدامات فنی و اطلاعاتی اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از ورود ۲ دستگاه خودروی نیسان شوتی حامل بار لوازم خانگی قاچاق که از یکی از استان‌های غرب کشور وارد این استان و شهرستان آمل شده بود، مطلع و بررسی و تعقیب و مراقبت سوژه را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از هماهنگی قضایی و روئیت دو دستگاه خودروی شوتی نیسان در ایست و بازرسی پلیس راه آمل، خودرو‌ها متوقف و تعداد ۳۱۶۶ قلم انواع لوازم خانگی (لوازم آشپزخانه) قاچاق در برند‌های مختلف از خودرو‌های توقیفی کشف و خودرو‌ها به پارکینگ منتقل شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارشناسان اداره صمت ارزش کشفیات مذکور را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند و پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه دو متهم (رانندگان خودرو) به مراجع قضایی و اموال مکشوفه به انبار اموال تملیکی استان ارسال شد.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مازندران، سرهنگ محمدپور اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

1402/5/4

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود