رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل:سی و نهمین جشنواره جشنواره موسیقی فجر در آمل آغاز به کار کرد


با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با اجرای یکی از گروه‌های برتر موسیقی استان در شهرستان آمل، سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به میزبانی مازندران گشایش یافت.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل، با اعلام این خبر گفت: سی و نهمین جشنواره فجر با اجرای یک گروه موسیقی از شهرستان چالوس و اجرای گروه سرود محلی دبستان زندگی آمل در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل اجراء کردند.
رضا کسب‌ور اظهار داشت: در سی و نهمین جشنواره فجر امسال در آمل، تعداد ۹ گروه موسیقی در قالب گروه‌های سنتی ایرانی، محلی، نواحی و پاپ از مازندران و دو گروه از استان‌های دیگر برنامه خود را اجرا خواهند کرد.
وی از میزبانی آمل در جشنواره خبر داد و افزود: این جشنواره از ۲۴ تا ۲۷ بهمن به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود و گروه‌های موسیقی استان در ساعت‌های ۱۶ تا ۱۹ در مجموعه فرهنگی و هنری ولی‌عصر(عج) آمل اجرا خواهند کرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل، به دلایل انتخاب شهرستان آمل برای میزبانی جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و گفت: انتخاب شهرستان آمل بر اساس سیاست‌گذاری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و ظرفیت‌های بالای موسیقی در شهرستان آمل بوده و از سوی دیگر، هنرمندان موسیقی آمل از نظر کیفیت کار و صاحب سبک بودن و هم از لحاظ تعداد در عرصه موسیقی، جزء برترین‌های استان هستند و میزبانی جشنواره موسیقی فجر به نوعی حق شهرستان آمل بوده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، کسب ور اجرای عدالت فرهنگی را مهم دانست و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در راستای عدالت فرهنگی و بهره‌مندی همه شهرستان‌های استان از میزبانی جشنواره فجر در رشته‌های مختلف، امسال در شهرستان نور میزبان جشنواره هنرهای تجسمی فجر و در شهرستان ساری میزبان جشنواره فیلم فجر بوده است و همچنین از ۲۷ بهمن جشنواره مد و لباس فجر در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بر پا خواهد شد.
گفتنی است این اجرا که به نوعی مراسم افتتاحیه این جشنواره بود با حضور امید آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی موسیقی و چند تن دیگر از مسئولان همراه بود.

1402/11/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود