پهن شدن سفره افطاری برای ۱۸ هزار دانش آموز آملی


معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش وپرورش شهرستان آمل هم دراین خصوص گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، امسال با همکاری مدیران مدارس و علاقمندی دانش آموزان تاکنون برای حدود ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی شهرستان آمل ضیافت افطاری ساده در مدارس تهیه شده واین سنت نیکو وحسنه همچنان در برخی مدارس دیگر نیز درروزهای آینده برگزار خواهد شد.
زهرا اکبرزاده افزود: خوشبختانه دانش آموزان از طرح ضیافت افطاری دسته جمعی درمدارس استقبال خوبی داشتند و با مدیریت وپشتیبانی مدارس، انجن اولیاء ومربیان وکمک خیران این سنت خوب درمدارس هم احیاء شده و هم کارکردهای خوب فرهنگی ودینی خودش را داشته است.
به گزارش صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، وی به اهداف مهم اداره آموزش وپرورش در برپایی ضیافت‌های افطاری درمدارس اشاره کرد ویادآورشد: یکی از برنامه‌های مهم ومحوری اداره آموزش وپرورش در راستای تقویت باورهای دینی وتربیتی دانش آموزان، ترویج سنت حسنه افطاری دادن که درباور وفرهنگ ایرانی‌ها از گذشته‌ها تا به امروز وجود داشته و همچنین نهادینه شدن فرهنگ دورهم بودن دانش آموزان با پهن کردن سفره ساده افطاری است.
معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش وپرورش آمل یادآورشد: به واسطه تلاش مجموعه همکاران در فعالیت‌های آموزشی، نیاز است که دانش‌آموزان در کنار فعالیت‌های آموزشی خود از بهترین خدمات پرورشی که ضامن مصونیت آنان در این فضای تهاجم گسترده دشمنان است، نیز برخوردار شوند.

1402/1/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود